Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Megantjuh schreef:Geen gaap maar normaal is het ook bij mij aanstekelijk
Iets wat ook aanstekelijk is, als je praat met iemand en die krabt in zijn haar, dan ga je het zelf ook doenOf als ie wrijft in zijn oog ofzo.. Echt zo dom is dat
_pauline_ schreef:Tot nu toe heb ik al 10x zitten gapen, onder het lezen van de reactie's. Haha best wel dom eigenlijk![]()
(onder het schrijven van deze tekst moest ik weer 2x gapen)
saskiakefie schreef:_pauline_ schreef:Tot nu toe heb ik al 10x zitten gapen, onder het lezen van de reactie's. Haha best wel dom eigenlijk![]()
(onder het schrijven van deze tekst moest ik weer 2x gapen)
Nou, door jou bericht moet ik gapen
mickey1989 schreef:Hm, ik niet
Waarschijnlijk omdat ik er zo op gebrand was en het daarom niet lukte
BellyBel schreef:Kunnen jullie ook binnenmonds gapen?
Ik heb iig keer moeten gapen en heb mezelf geleerd dat ook binnen monds te doen (staat wat netter als je in een klas zit of ergens anders in een openbare ruimte)
Me ouders kunnen het ook, alleen die hebben het geleerd toen ze in het ziekenhuis lagen en de kaken niet meer konden bewegen en toen wou ik het ook kunnen. Je leert het heel makkelijk. Als je moet gapen probeer dan je mond ,,dicht'' te houden of iig dicht te drukken. Dan lijkt het net of je mond van binnen héééél groot wordt
Ilzjuh schreef:BellyBel schreef:Kunnen jullie ook binnenmonds gapen?
Ik heb iig keer moeten gapen en heb mezelf geleerd dat ook binnen monds te doen (staat wat netter als je in een klas zit of ergens anders in een openbare ruimte)
Me ouders kunnen het ook, alleen die hebben het geleerd toen ze in het ziekenhuis lagen en de kaken niet meer konden bewegen en toen wou ik het ook kunnen. Je leert het heel makkelijk. Als je moet gapen probeer dan je mond ,,dicht'' te houden of iig dicht te drukken. Dan lijkt het net of je mond van binnen héééél groot wordt
Zo moeilijk is dat niet?
Ik kan het ook, alleen ziet het er heel stom uit.