Kindje van vrienden gaat niet goed (en voel me zo stom)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WowAmigo

Re: Kindje van vrienden gaat niet goed (en voel me zo stom)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 09:44

Dat bloemstukje is echt mooi! Bedankt voor de foto! Ga ik absoluut wat mee doen. En verder iedereen bedankt voor de reacties. Ik hoop inmiddels dat ze het kadootje toch gekregen hebben, als ik de reacties zo lees was het toch wel een goed idee...

uffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 10:12

Jeetje wat verschrikkelijk, dit is een nachtmerrie voor alle ouders Verdrietig

Heel veel sterkte, ook voor jullie hoor, je leeft toch mee en ookal staat het niet zo heel dichtbij, tis toch dicht genoeg.

En je niet schuldig, of rottig voelen over het pakketje wat je gestuurd hebt, ik denk dat ze al heel blij zijn dat je aan hun hebt gedacht Ach gut Ach gut Ach gut

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 10:56

Hoi allemaal, ik zal het jullie ook even laten weten. Mijn man had de moeder gesproken en ze vond het zo'n lief kaartje en zo'n lief pakje...

Druk gemaakt om niks dus, ik zat meteen alweer te snotteren.
Heb overigens zonet een mooi stukje besteld met een beertje. Weet nog niet precies hoe het eruit komt te zien, maar ze hebben het wel goed begrepen denk ik.
Nogmaals bedankt voor de reacties!

Marloes_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 11:08

Fijn om te horen dat het pakje goed is ontvangen. Heftig allemaal hoor. Mijn nichtje heeft een dood kindje gehad, en daar kreeg ik een heel emotioneel kaartje van toen mijn zoontje was geboren. Dat blijft moeilijk, zoiets.