Wat zijn nou echt goede "energy-boosters"?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suomi

Re: Wat zijn nou echt goede "energy-boosters"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 22:10

Sylvia schreef:
Die Roosvicee kon ik overigens niet vinden.
En als ik ga dan laat ik zeker even weten wat de uitslag is Ja

Als je de Roosvicee niet in de supermarkt kunt vinden, kun je 'm altijd nog bij de apotheek kopen! Lachen

Dudette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 22:17

je hebt bij de supermarkt van die hyperactieve drankjes. zijn lekker en je wordt er druk en vrolijk van.
volgens mij heet het gewoon Energy Drink, and anders AA drink. Tong uitsteken

geen idee of het goed of slecht voor je is, het is te zuipen Ja

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 22:46

die roosvicee staat meestal op de babyafdeling. bij de fruithapjes en zo. en anders vaak bij de zonnatura/natuur/dieet artikelen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 17:51

Die Roosvicee heb ik hier nog steeds niet gevonden, ook niet op de baby-afdeling Lachen

In elk geval even een update, ik heb net de uitslag van het bloedprikken vorige week (waar ik nog steeds een hele flinke blauwe plek van heb Nagelbijten / Gniffelen) gekregen. Idd: nada. Schieldklier en suiker was prima en geen bloedarmoede. Geen verrassing vind ik... Momenteel gaat het even helemaal niet lekker, ben nou eigenlijk heel de dag door moe wegens slaapgebrek, maar het is heel anders dan bovenstaand probleem.

Volgende stap wordt wellicht een bezoekje aan de neuroloog, de huisarts vond bloedprikken eigenlijk al niet nodig omdat ik zoals hij het noemt uitvalsverschijnselen heb. Na de meivakantie moet ik weer even een nieuwe afspraak maken.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 18:18

Gut dat klinkt niet zo mooi toch hoor Sylvia.

Ik zou toch eens aan je vriend vragen of hij vandaag, donderdag en vrijdag wil zorgen voor het koken, boodschappen doen enz.
Kruip zelf gewoon lekker op de bank of in je bedje met tvtje aan en val je in slaap dan val je in slaap.
Alles schrappen in de agenda, niet stiekem uren bokken, niet pas laat naar bed, gewoon helemaal niks doen anders dan lam zijn.

Volgende week weer fijn opnieuw bij meneer de huisarts aan de bel trekken, want waar slaat het op om afgewimpeld te worden. Hij kan zo snel niets vinden, dus mankeer je maar niets? Zijn jou dokter en mijn dokter vriendjes misschien?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-07 19:21

Hij gaat morgenmiddag op vakantie Clown Hij gaat met een stel vrienden naar Engeland naar de A1-races. Overigens kookt hij elke dag al Lachen Het zit nu ook echt tussen mijn oren, ik heb gewoon veel te veel aan mijn hoofd gehad de eerste paar maanden...

Hij heeft niet gezegt dat ik niks mankeer hoor Lachen Maar hij werkt op vrijdag niet en volgende week hebben ze meivakantie, ik mag na de meivakantie weer langskomen Lachen

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 03:08

supradin bruistabletten! je voelt je een stuk fitter, als of je na een lange tijd half grieperig, moe hangerig, gewoon wel lekker in je vel zit! werkt bij mij altijd wel goed!

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 08:34

Sylvia schreef:
Volgende stap wordt wellicht een bezoekje aan de neuroloog, de huisarts vond bloedprikken eigenlijk al niet nodig omdat ik zoals hij het noemt uitvalsverschijnselen heb. Na de meivakantie moet ik weer even een nieuwe afspraak maken.

Heeft hij je toevallig ook nog getest op de ziekte van Lyme??