Ja ikke ik eet sochtends soms wel gewoon eens crackertjes want ik krijg brood niet door mijn keel. Soms geroosterd dan wel. En smidddags eet ik ook altijd crackertjes. Ik vind de laatste brood niet meer zo lekker. Ik denk dat het komt omdat ik het echt gewoon vaak eet.
Heerlijk joh, eten . Of het nou 's ochtends, 's middags, 's avonds of 's nachts is maakt mij geen ene drol uit (Mits ik niet vol zit ) 's Ochtends niet eten is erg slecht voor je lichaam. Je hebt dan niets om te verbranden en als je je teveel inspant kun je 'sterretjes' zien. (Klinkt heel raar maar je ziet gekleurde stofjes rondvliegen om het zo maar even te zeggen). Had het zelf ook ooit, had gym met school en geen tijd gehad om te eten, die avond daarvoor ook al niet zo veel .foei
Ik kon ook een tijdje niks eten 's ochtends. Dat kwam ook omdat ik geen tijd had, maar als ik het wel deed was ik misselijk. Gelukkig ben ik toch weer begonnen om 's ochtends iets te eten. Om te beginnen een mandarijntje, beschuitje of een rijstwafel. Na 10 min. kreeg ik trek in meer en nu kan ik elke ochtend gewoon iets eten. Ik wissel wel af want, soms heb ik echt totaal geen behoefte aan brood en dan zoek ik iets anders om eerst te eten.
Cruesli is geroosterde muesli. Muesli is gezonder (minder suikers enzo geloof ik) maar cruesli vind ik persoonlijk lekkerder. Ik krijg 's ochtends met moeite 1 broodje naar binnen, maar ik prop hem in mijn mond en slik hem door. En dan eet ik nog een VitaLu cracker en een bak ontbijtgranen met vanillesojamelk
ik heb het tegenovergestelde.. ik moet eten anders ga ik gewoon van me stokje... ik ga trillen en shaken en word lijkbleek en als ik dan wat eet knap ik op.... soms ook weleens lastig bv als ik me tijd verslaap....
Ik een nóóit 's ochtends, ik kan dat niet (meer).. Als ik dan erg veel tijd overheb voordat ik naar school ga ofzo, dan prop ik wat naar binnen, maar dat kan ik dan eigenlijk beter neit doen, dan krig ik enorme maagkrampen.. Dus nouja, dan niet.. Neem trouwens ook geen brood mee naar school, Sultana en een appel, als ik thuiskom eet ik wel 2 broodjes, en avondeten is dan wel enorm veel..
Och ja! Jaren terug at ik smorgens nooit. Het wou er gewoon écht niet in, terwijl ik toen al een vreetzakkie was .
Tot ik een paar maanden de krant ging bezorgen..als je dan rond 8uur weer smorgens terug kwam had je hónger..niet normaal.. Daarna weer lekker slapen natuurlijk haha.
En nu? Ik eet met gemak 3-4 boterhammen als ontbijt
Ik kan niet goed eten 's ochtends. Krijg het niet goed naar binnen als ik eenmaal op school ben en al een tijdje wakker ben dan lukt het meestal wel maar nee liever niet.
Ik heb hier totaal geen last van, ik eet 's ochtends sowieso 2 boterhammen, en als ik écht honger heb dan eet ik er wel 3. En dat meestal rond een uur of 7/half 8
ik drink s`ochtends een actimel/ yakult ( wisselend) en een glas optimel, soms als ik wel honger heb s`ochtends eet ik een schaaltje yoghurt met muesli
ik heb een hele tijd alleen maar yoghurt gehad maar daar redde ik het niet op Neem nu standaard iedere ochtend een stuk brood maar ook dat gaat soms wel moeilijk, het werkt wel als je met wat afwisseling eet, verschillende soorten brood, verschillend beleg ene keer vruchtenhagel dan weer choco pasta of pindakaas zo word het ook niet eentonig Misschien een tip?
2 boterhammen lukt mij ook niet; moet er niet aan denken. Ik drink altijd 2 glazen water, 1 boterham met kaas/worst en vitamines; dat lukt altijd prima .
Jaa dat ga ik toch ook eens proberen, dat hebben we wel, gewoon zo'n klein flesje, dat van de reclame, of volgends mij hebben we nu een andere van Uhm, Optimel geloof ik ofzo, nouja, zal wel ong. hetzelfde werken, ga dat eens snel opdrinken voordat ik op de fiets spring want bij mij is haast ooknog een groot probleem..
Ik hoor vaak van vriendinnen dat ze s ochtends niet eten.. Ik eet altijd 1 boterham met meestal pasta erop, heb daar geen moeite mee. Ik zou onwijs veel honger hebben als ik niet zou eten.