Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esmeralda schreef:misschien dat het even heeft geholpen, maar zolang ik in de "luizen" zit, heb ik hier nog nooit van gehoort. Laat staan dat het werkt. Maar goed bij jou heeft het geholpen, maar ik heb er weinig vertrouwen in. En heb al mega veel "huishoudelijke/grootmoederstijd" tips ect geprobeert
roest schreef:dat weet ik heel zeker
roest schreef:Het maakt niet uit wat voor koudbloed, gooi een paar druppels in een vijver en al je vissen zijn dood. .
Esmeralda schreef:Nee dan ben jij er gewoon niet gevoelig voor.![]()
Het is net als bij muggen, de ene word lek gestoken terwijl de andere nergens last van heeft.
hildetc schreef:mijn tante zei altijd: lavendel olie achter de oren smeren. en verder komen ze alleen op schoon haar dus gewoon niet meer wassen..................... (maar of je daar vrienden mee maakt hihi
amy_leftover schreef:tea tree oil shampoo!
Mijn zusje had het ook heel erg, maar met deze shampoo gingen er echt ontzettend veel in één keer dood![]()
En verder veel met luizenkammetjes kammen, zo haal je de eitjes uit het haar en tegelijkertijd ook de eventueel nog levende luizen.
ik krijg nu spontaan jeuk
Esmeralda schreef:_pauline_ schreef:Als je eenmaal luis vrij bent kan je ook gel op je haar doenLuizen houden daar nl niet van!
ook pure onzin, het maakt vandaag de dag niks meer uit.
schoon of vies haar, ze komen toch wel
het is net als met muggen of ze vinden je lekker of niet
Winnylover schreef:Ik heb er ook al vrij lang last van, dankzij mijn zusje. Zij is er nu vanaf sinds ze haar haren heeft geverfd. Ik was er soms ook af en dan ineens kwamen ze weer terug...zal de tips hier eens gebruiken, want die shampoo en lotion enzo werkt niet meer, als zo vaak gebruikt inmiddels...
friezenfan2 schreef:ik heb hier al kind ook last van gehad
krijg nu spontaan de kriebels