en we wachten nu op jou bevallingsverhaal .
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en byetheway kindje heet Mike...

Ik ben echt blij dat ik die niet heb gehad. Was denk ik ook niet slim geweest van die persoon

Op dat moment had ik zoiets van ik weet wie het zegt laat maar gaan maar via de natuurlijke weg zul je toch wel sneller herstellen dan van een keizersnee.
Om het dan maar niet te hebben over de teleurstelling die het met zich meebrengt. Want voor mijn gevoel heb ik al die pijn voor niets gehad dat ze uiteindelijk alsnog een keizersnee gingen plannen
Maar hoe ellendig het ook was, ik sluit niet uit dat er ooit een 2e komt
Wel vind ik het jammer dat ik nu niet het gevoel van een echte bevaling ken. 
Was echt vrij snel benauwd in de auto, terwijl ik daar normaal nooit last van had (vriendje houd wel van pittig rijden, maar nooit gevaarlijk ofzo maar toch vond ik het eng, nu met Robin ook wel hoor...). 
Hoe gek het ook klinkt het ongeluk heeft ook iets goeds meegebracht. Ik was wel zwanger maar leefde gewoon door, toen ik ik het ziekenhuis lag begon mijn buik ineens flink te groeien omdat ik rust kreeg. Toen zag ik haar voor het eerst bewegen in de buik en vanaf dat moment ben ik er ook van gaan genieten dat ik zwanger was

Misschien kwam dat ook omdat ik vlak na de bevalling ook tijdelijk wat minder goed zicht had
Aan de andere kant is dat volgens mij gewoon de bezorgdheid die een moeder heeft
wat ik vroeger dikke onzin vond dat overdreven bezorgd zijn

Het was in de buik al een klein spookje, toen had ik al beter moeten weten
Nu kan ik helemaal mijn lol op
Maar lichamelijk ben ik er wel volledig van hersteld, qua rijden merk ik toch wel dat ik af en toe nog wat angstig ben. Zoals laatst begon die jonge merrie te klieren. Ze schrok sprong eerst 5 meter opzij (zodat je er zo lekker naast gaat zitten) om vervolgens te bokken. Ik was mijn beugels al kwijt toen ze opzij sprong en toen ze begon te bokken kwamen zag ik de omheining al dichterbij komen en die beelden van het ziekenhuis voorbij flitsen en dan vooral die lange naald die ze gebruikt hebben om het bloed achter de longen weg te halen
tears_85 schreef:Sinds 30 weken zwangerschap heb ik last van me bekken, dus kan echt maar heel weinig doen, zodra ik echt te veel doe, kan ik niet meer lopen van de pijn, dus ik hoop dat dat na de bevalling allemaal over is, zodat ik lekker kan gaan wandelen![]()
En ik heb besloten thuis te bevallen.
testebeest schreef:Ik vroeg of er een extra heching inkon dat mijn vriend dat wel lekker vind

dus ik op bed gaan liggen.
)