groot voorkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dwaallicht

Re: groot voorkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 00:28

Ik heb een cupmaat 75 D (of soms 70D) maar heb net ontdekt dat ik bij de Hunkemoller wel in een maatje 75 C pas (soms) en daar ben ik best blij mee..de grotere bh's zijn vaak net wat saaier en ik wil ook wel eens wat leuks Tong uitsteken
Fysiek heb ik er gelukkig geen last van, alleen zul je mij niet snel in een laag uitgesneden topje zien lopen.
Die extra aandacht hoef ik niet, door de grootte valt het toch al meer op Clown
Wel loop ik gewoon in iets wat mooi aansluit, ik ga mn lichaam niet verbergen omdat ik een wat grotere maat heb.
Ik vind wel dat ze niet groter moeten worden want dan krijg ik er teveel hinder van..maar naar mijn idee zijn ze toch wel uitgroeid Tong uitsteken

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 16:03

In Utrecht op Vredenburg (in dezelfde rij als C&A) is daar ook een lingeriezaak voor de vrouw met een grote maat. Bovendien verkopen ze bij C&A ook bh's om de boel wat kleiner te lijken.

Trouwens een internetsite gevonden: http://www.sensuelelingerie.nl ook daar hebben ze grote maten.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 16:19

Ik meld me ook..Ben 15 en heb een D Ja

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 00:15

Ik meld me ook, heb al vanaf mijn 13de (ben nu bijna 15) een D, die nu inmiddels gegroeit is naar E....
Heel irritant, maar heb bij de hunkemoller een gewone normale zwarte gevonden die mooi zit en goed past ook, heel erg fijn, maarja, echt mooie zijn in deze maten niet te vinden helaas

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 00:20

Om te sporten gebruik ik de deze

Afbeelding

Lievelings roze kleur

Afbeelding

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 00:25

katiavl schreef:
Om te sporten gebruik ik de deze

Afbeelding

Lievelings roze kleur

Afbeelding

zien er goed uit, welk merk is dit en wat kosten deze BH's?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 00:30

Ennel ze zijn ook op oprah geweest, en kosten weet ik niet moet er maandag voor bellen. Iemand had ze voor mij meegenomen uit amerika. Maar er is een winkel in almere zal het laten weten, hopelijk hebben ze deze

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 00:31

oh leuk dan hebben we een Oprah Brah, hihi

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 00:33

sjorsie schreef:
oh leuk dan hebben we een Oprah Brah, hihi

hahahaha Clown

Zal het laten weten dit zijn nieuw soort, maar ik ga kijken naar de kwaliteit en als het even goed is stuur ik je een pb
Anders is het weer geld weggegooid want bh's zijn soms zo duur Boos!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 11:34

Meld me ook maar even...Ik heb 75E en het is inderdaad lastig om een beetje leuke bh's te vinden in die maat. En als ze al leuk zijn en goed zitten dan zijn ze mega-duur. En dan inderdaad die mannen die je niet aankijken...Op sommige momenten kan ik er wel om lachen en maak ik er een opmerking over, en op sommige momenten baal ik ervan en dan loop ik gewoon weg.

Maar verder heb ik er geen last van, geen pijn in de nek of rug ofzo. Ach ja, ze horen nou eenmaal bij me.

Pietje20199

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 13:02

euhm.....ik meld me ook maar ff erbij.... ik heb 70 F
En dat is niet altijd zow handig!!

Ik ga meestal naar de Livera om BH te komen, maar de prijs is niet altijd zow leuk Knipoog

Met uitgaan word ik soms ook zo spastisch-gek van dat jongens ALTIJD naar mn borsten kijken, ipv naar mijzelf.
Maar soms heeft dat ook zo zn voordelen Haha! Knipoog haha

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 14:51

Pff, zo frustrerend dit allemaal! Bh's koop ik zelden nieuw, vind nooit mooie die ook nog eens lekker zitten. Om over bikini's maar niet te praten! Heb nog nooit in mijn leven een leuke bikini gehad...
Ik ben zelf erg klein, 1,62 en ben smal gebouwd. Maar ben wel gezegend met een 70E. Ik word er niet gelukkig van! En als ik dan een keer iets gevonden heb dat bij de cup en omvang goed is, dan kunnen de bandjes niet korter en zit het nog voor geen meter. Zooooo frustrerend allemaal!

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 15:00

Ja had ook 75b H. En dan 1.86 en 60 kilo. Dus een borstverkleining maaaar....zit alweer bijna op DD. Van mij zeggen ze altijd dat ik drie magen heb.....Ik kom niks aan behalve op 2 plaatsen.....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 16:29

Futurefox schreef:
Ja had ook 75b H. En dan 1.86 en 60 kilo. Dus een borstverkleining maaaar....zit alweer bijna op DD. Van mij zeggen ze altijd dat ik drie magen heb.....Ik kom niks aan behalve op 2 plaatsen.....

Was ik jou maar, ik kom overal bij, maar verlies ook overal behaleve mijn borsten die worden groter

Dus ik ben niet de enige die na borstverkleining terug grote borsten heeft Boos!