Vraagje voor mensen die drugs gebruik(t)en.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Re: Vraagje voor mensen die drugs gebruik(t)en.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 14:40

homo's gebruiken toch poppers?

Clown

blijf erbij dat hij waarschijnlijk veel alcohol gehad heeft en misschien speed in zijn drinken, ghb en alcohol daar val je van in slaap,dus denk ik ook niet
Citaat:
Alcohol + speed
Net als XTC en cocaïne heeft speed een stimulerende werking. De combinatie van deze middelen met alcohol zorgt ervoor dat je niet in de gaten hebt als je teveel hebt gedronken. Daarnaast is het extra belastend voor hart en bloedvaten.
Stevig drinken en speedgebruik werkt agressie in de hand, kan leiden tot tijdelijk geheugenverlies, oververhitting en het ontstaan van psychische problemen.

bron: http://www.drugsweb.nl/drugsweb905.asp

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 14:48

crossmonster schreef:
sronnie, coke lijkt me sterk
of het is hele slechte geweest

Sommige mensen worden agressief van coke, alleen weet ik niet of dit prijstechnisch wel zo interresant is om in iemands glas te gooien Nagelbijten / Gniffelen

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 14:50

zit nogal een verschil in een grammetje coke of een grammetje speed Knipoog

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 15:45

Bij een vriendin van mij hadden ze op een festival GHB in haar drinken gedaan..
Ze is toen out gegaan, en ze hebben haar met loeiende sirenes naar het ziekenhuis gebracht, waar ze haar met van die schokdingen (ben de naam ervan vergeten Clown ) weer haar hart hebben laten kloppen.
Ze is enkele minuten 'dood' geweest, haar hart klopte niet meer.
Gelukkig was ze er samen met haar vriend, die had de ambulance gebeld..
Maargoed, ik slik zelf verder niks. Zal ik ook nooit doen ook.

Ik heb het al zó vaak fout zien gaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 16:14

van ghb ga je inderdaad out,is bij mij ook 2 jaar geleden in mijn drank gemikt.
Zelf heb ik weleens coke genomen,daar word je(ik althans niet)agressief van,ken ook niemand die daar wel last van heeft.
Maar speed in combinatie met teveel alcohol klinkt aannemelijker,in mijn oren...misschien ook al wat vermoeid/geirriteerd en dan kunnen chemische middelen erg vreemde reacties geven...

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 19:18

Een vriendin van mij ook, die is de hele avond in de gaten gehouden en toen GHB in dr drankje gedaan.
De dokter zei; Dametjes van deze leeftijd drinken veel he??

En heeft haar gewoon naar huis laten gaan.
Zijn ze diezelfde nacht toch nog maar even naar het ziekenhuis gegaan, en het was goed mis ..

ze heeft weken niet kunnen lopen..
En ze kon zich niks meer herinneren van die avond..

Ik vind drugs echt rare dingen en ik hoop niet dat ik er ooit eens mee in aanraking kom maargoed.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 19:55

Homo is hij zeker niet, en alcohol vergiftiging lijkt me ook écht niet. Haha! Hij was namelijk redelijk dronken, niet echt súper dronken..

Jeetje Elmira, wat naar voor je vriendin. Zeker nog dat die dokter haar gewoon naar huis heeft gestuurd. Nagelbijten / Gniffelen

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 19:58

Mensen die drugs gebruiken vind ik gewoon echt dom...!
Het is echt niet stoer, en je maakt er meer mee kapot dan dat je er goed aan doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:13

waarom is dat dom?
En ik geloof ook niet dat iemand hier aangeeft,dat het stoer is om drugs te gebruiken.
Je mag best een mening hebben,die uiten,maar ik ben helemaal niet dom en ja,soms neem ik wel eens drugs...leg mij maar uit wat mij daar dom aan maakt?
En wat maak ik dan kapot?
Je kunt niet iedereen over 1 kam scheren,mensen die drugs in andermans drankje mikken,ja,DIE maken dingen kapot....

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:31

nee idd, beetje vreemde opmerking in dit topic.
wellicht heeft ze ook de vraag van de TS niet eens gelezen Clown

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:34

Op zware drank na heb ik geen ervaring met harddrugs. Maar m'n paddo tripjes vonk erg geslaagd Haha! Heb ik gebruikt omdat ik nieuwsgierig was en het me leuk leek om een keer een trip mee te maken. In de toekomst mss wel weer of een andere drugs, maar op het moment ff geen behoefte aan. Wel neem ik nu lkkr een glaasje baileys Vingers aflikken

silverbrumby schreef:
Het is echt niet stoer, en je maakt er meer mee kapot dan dat je er goed aan doet.

Wat een ongelooflijk oppervlakkige opmerking.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:36

Misschien heeft Silverbrumby een niet zo'n leuke ervaring gehad met drugs.. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:40

Prima,dat kan.
Maar dat maakt niet dat je direct kunt oordelen over een ander,en zeker niet over de intelligentie van een ander.
Ik vind het een kortzichtige opmerking.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 23:34

Anoniem schreef:
Prima,dat kan.
Maar dat maakt niet dat je direct kunt oordelen over een ander,en zeker niet over de intelligentie van een ander.
Ik vind het een kortzichtige opmerking.

Precies, ben het met je eens.

ellepel schreef:
homo's gebruiken toch poppers?

Hehe, maar poppers is gas, dat word lastig om in een glaasje te doen. Haha!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 23:42

vriendin van mij heeft wel eens een pilletje geslikt,eerste keer van haar,maar ze werd zo gek dat ze met haar haren door een water plas heen het vegen was,agressief was zij ook niet,

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 23:47

Fiej schreef:
maakt niet uit hoor,
Vriendin van me 3
Vriend 17

beide dezelfde pillen.. gebruiken alleen maar in het weekend.
alleen heeft hij wel pep etc.. gebruikt vroeger.
Zij alleen maar XTC

't is maar wat je aankan, elk lichaam is anders natuurlijk. Knipoog

trouwens, de pillen die tegenwoordig op de markt zijn... zijn niet echt geweldig.
als ik zo hoor is het min. 2-3 dat je moet nemen om effect te hebben.

Mmm, denk dat niet helemaal waar is. Er is genoeg 'goede' XTC op de markt, waar je er echt geen 3 van nodig hebt. Ik ga met vrij veel frequente gebruikers om (en daarmee bedoel ik geen verslaafde, maar 'stapverreikers' Knipoog ) en als je weet wat je haalt en waar je het haalt dan moet je wel een ontzettend getraind lichaam hebben wil je er ten eerst 3 nodig hebben voor enig effect, en wil je er ten tweede 17(!!) in je mik kunnen knikkeren en dan nog 'normaal' kunnen functioneren.

Overigens, richting TS, dit klinkt, zoals idd al meerdere malen gezegd, nu niet direct als XTC.

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 23:50

silverbrumby schreef:

Kun je dit onderbouwen?
En hoe sta je dan tegenover alcohol?

Ik denk namelijk dat je beter een keer in de zoveel maanden, op een groot feest, een keer een pilletje kan nemen, dan je 3 keer per week lam zuipen oid. En, o, wat maak je overigens precies kapot? Haha!

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 00:58

Mijn vriend blowt als een schoorsteen achter elkaar door. Waarom? Geen flauw idee, geestelijke verslaving is het wel, maar weet niet wat de andere redenen zijn, voor de gezelligheid ofzo?
Ik moet echt niet meer dan 1 hijs nemen ervan, dan ga ik helemaal flippen, wordt m'n lichaam langzaam verdoofd, ga ongecontroleerd trillen, bijna stuiptrekken en denk ik dat ik doodga. Niet iets voor mij dus Clown
De gevolgen van zijn drugsgebruik: Een geirriteerd vriendinnetje dat hem af en toe helemaal zat is, een slechter geheugen en een lege portomonnee. Hopelijk worden zijn hersenen niet blijvend aangetast, ik geloof dat ze daar nog niet helemaal over uit zijn, of het blijvende schade aanricht.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 01:00

sokje87 schreef:
Kaiya schreef:
Hahaha. Haha!
Maar heeft de mate van het effect eigenlijk ook te maken met hoe groot/zwaar je bent? Zoals bij alcohol? Haha!

Yep, dat heeft er zeker mee te maken.

Is dat zo? Ik ken een heel zwaar iemand (buiten mezelf Knipoog ) die heel zwaar is, maar echt na 2 wijntjes of wat dan ook al zeer aangeschoten is...

Ik denk niet dat wanneer je dikker bent, je meer speed moet snuiven om hetzelfde te voelen. Ik weet wel zéker dat het niet zo is trouwens.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 01:03

Anoniem schreef:
Maar speed in combinatie met teveel alcohol klinkt aannemelijker,in mijn oren...misschien ook al wat vermoeid/geirriteerd en dan kunnen chemische middelen erg vreemde reacties geven...

Ik denk juist dat coke in combinatie met alcohol zeer agressief maakt...

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:18

maar om coke in iemand zijn drinken te doen??
een gram kost 50 euro,dus dat is zonde van je geld toch?
ik vraag me af...rookt die vriend ook? heeft ie misschien van iemand wat gerookt waar hij samen met alochol van doorgedraaid is?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:56

Nee, oké... Dat zou ik ook niet zomaar denken. Maar om te stellen (wat dan niet met de vraag van ts te maken heeft) dat je niet agressief wordt van coke en drank dat klopt niet... Ik zie anders namelijk!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 13:39

Ik vind het ook niet als XTC klinken..nog nooit iemand aggressief zien worden daarvan.

Denk eerder gewoon veel te veel gedronken Knipoog
en om eerlijk te zijn, het lijkt wel "in" soms om te zeggen dat er iets in je drankje was gedaan. Klinkt misschien ook intressanter dan dat je gewoon zelf een slokje teveel op had Knipoog Tuurlijk, het kan gebeuren dus no offence aan mensen die het hier in het topic vertellen, maar ik denk toch dat een groot deel van de tieners tegenwoordig veel te veel zuipt..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:05

iefke schreef:
Is dat zo? Ik ken een heel zwaar iemand (buiten mezelf Knipoog ) die heel zwaar is, maar echt na 2 wijntjes of wat dan ook al zeer aangeschoten is...

Ik denk niet dat wanneer je dikker bent, je meer speed moet snuiven om hetzelfde te voelen. Ik weet wel zéker dat het niet zo is trouwens.

Ik heb het hier over XTC. Dat moet eerst naar de maag voordat het goed opgenomen kan worden, is met coke/speed niet zo.
Overigens kan er ook verschil in persoon in zitten hoor, maar met pillen hebben gewicht en lengte vaak wel invloed op het effect.

Lorr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:50

Vriendin van mij gebruikte een keer puur mdma poeder, maar ze had haast neits gegeten die dag, en ze viel continu gewoon weg, en dan reageerde ze niet..
Heb wel emer vrienden die het doen, maar wel met mate, als het foutgaat weet ik 9 van de 10 keer wel wat ik moet doen..