Eigenlijk altijd een ander broekje!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eigenlijk altijd een ander broekje!

dat wordt weer zoeken 

Elmira schreef:Charme zit daar boven helemaal in dat hoekje.. Hoe duur zijn die bh's eigenlijk?
Ohja en als je niet naar de Christine Le Duc wil kan je ook nog bestellen! Heb ik laatst ook gedaan en was er tevreden over
Hoewel dat geen bh was maar dat kun je wel zoeken op de site (http://www.christineleduc.nl)
Haha met bikini's heb ik dat ook.. Het is soms best moeilijk dezelfde soort te vinden![]()
Ik heb dan S broekje en 70D topjedat wordt weer zoeken
@Sence ; Hee Ylze staat bij mij op de pensionstal (daar staat mn verzorgpaard)![]()
Sinds een jaartje hier in de stad hebben ze winkel met allemaal leuke lingerie, van goede merken in wat grotere maten. Ik slaag altijd met BH's van Triumph, vind die heel fijn! Ook heb ik voor dit jaar al een bikini uitgekozen van dit merk, ik kan niet wachten tot ze in de winkels komen!

. Niet aangehad, maar zag er wel goed uit. Vanaf 65, tot G. Freya heet het geloof ik. Alles niet voorgevormd maar wel redelijk stevig en met alle mogelijke soorten kantjes, stipjes enz. Vanaf €30,-, dus heel goed te doen.
. Ja, heb het niet gekocht, maar het was bij ons in de lingeriezaak (Aalten). Ik had eigenlijks niks nodig, dus heb heel netjes niks gepast. Ik kan bij grote interesse wel even langs gaan voor juiste naam en meer verkoopadressen
.
(kunnen schuiven met grote dus ook bv 75 -> 68)