Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skitter schreef:LarissaXX schreef:Wat ik wel heel erg zou vinden is nog dingen op mijn hart hebben, die ik mensen wilde vertellen, en dan doodgaan. Of andersom, als die mensen doodgaan waartegen ik nog wat wilde zeggen.
Dit vind ik ook zo moeilijk. Elke ochtend als mijn vriend naar zijn werk gaat denk ik dat ik hem wel nooit meer terug zal zien. De laatste tijd hebben we nogal vaak ruzie, maar voortaan ga ik toch proberen om niet weg te gaan met ruzie, of zonder te zeggen dat ik van hem hou etc etc.
Hij moet veel in de auto voor zijn werk, ben als de dood hij ooit een auto ongeluk krijgt ofzo....
runningkawa schreef:Ga nooit heen zonder te groeten
Ga nooit weg zonder zoen
Wie het noodlot zal ontmoeten
Kan het niet meer doen
Ga nooit weg zonder te praten
Dat doet een hart soms zo'n pijn
Wat je 's morgens hebt verlaten
kan er 's avonds niet meer zijn.
rachelthinka schreef:hoe ik dat weet?? tja daar kan ik vrij simpel op antwoorden, ik ben christen en in de bijbel staat mijn uiteindelijke toekomst, (voor geintreseerden staat in openbaringen, het laatste hoofdstuk, is ook het laatste hoofdstuk uit de bijbel, en ja ik geloof dit echt)
Veirl schreef:Ik ben veel te luchtig over de dood. Als mensen huilen wanneer ze iemand hebben verloren, kan ik dat soms geen eens begrijpen (wel dat ze de persoon missen, daar niet van).
Nee, ik ben niet bang voor de dood.
Veirl schreef:Ik ben veel te luchtig over de dood. Als mensen huilen wanneer ze iemand hebben verloren, kan ik dat soms geen eens begrijpen (wel dat ze de persoon missen, daar niet van).
Nee, ik ben niet bang voor de dood.