Resistent voor Deo?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

This_is_me

Re: Resistent voor Deo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 15:20

haha ja daar had ik ook nog niet aangedacht. Je zwarte oliebol word dan toch wit???

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 15:36

Ik heb die 5 dagen deo van therme gehaald. inmiddels 4 dagen in gebruik. Werkt geweldig, droge oksels, handig met lichte truitjes als t warm is. En geen geur. Ik ben iig om Haha!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 21:41

ja werkt goed he Tong uitsteken

het is ook echt mijn favo

omdat ik nu veel minder zweet vergeet ik het wel eens optijd op te spuiten en dan merk ik ook echt dat het weer erger wordt en dat ik ga stinken Tong uitsteken

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 22:21

rebeltje schreef:
Ik heb die 5 dagen deo van therme gehaald. inmiddels 4 dagen in gebruik. Werkt geweldig, droge oksels, handig met lichte truitjes als t warm is. En geen geur. Ik ben iig om Haha!

Welke is dat precies?? Of heeft het gewoon 5dagen deo? hihi

Patriciak44

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 16:12

Ik heb ook die Therme lijn, is echt super spul!
Gewone deo werkt bij mij ook niet.
Zal het thuis even opzoeken hoe het precies heet, het is ook wel redelijk prijzig (volgens mij iets van 13 euro) maar het geld zeker waard!
Heb nu ook de bijbehorende deo gekocht en die werkt ook goed, kan nu soms truitjes meerdere keren aan!
Die Therme spul doe je elke 5/6 dagen 1 x opbrengen 's avonds na het douchen(NIET SCHEREN) en de deo kun je gewoon dagelijks gebruiken..

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 18:01

Ik had ooit een klein spuitbusje van Therme was ook zeer prijzig.. Rook ook wel erg lekker. Kan mij alleen niet meer herinneren of het geholpen heeft of niet.

Moet zeggen sinds ik dit topic gestart ben ik nergens last meer van heb.. hahaha

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:10

Patriciak44 schreef:
Ik heb ook die Therme lijn, is echt super spul!
Gewone deo werkt bij mij ook niet.
Zal het thuis even opzoeken hoe het precies heet, het is ook wel redelijk prijzig (volgens mij iets van 13 euro) maar het geld zeker waard!
Heb nu ook de bijbehorende deo gekocht en die werkt ook goed, kan nu soms truitjes meerdere keren aan!
Die Therme spul doe je elke 5/6 dagen 1 x opbrengen 's avonds na het douchen(NIET SCHEREN) en de deo kun je gewoon dagelijks gebruiken..

is dit gewoon bij elke drogist te koop???

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:11

Kun je die Therme gewoon bij kruidvat etc. halen?

Charley89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:47

hoi,

Ja die is bij Kruitvat, Etos DA etc gewoon verkrijgbaar, Ik heb er ook veel goede ervaringen over gehoord. Ga het ook proberen!

Charley89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:48

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:50

Zal die ook is gaan proberen. Bij mij is het vaak dat bij een wit shirt 't helemaal geel wordt.
Maar als je die opdoet werkt het 5 dagen staat er dan. En dan die 5 dagen? Kun je dan gewoon rexona of dove gebruiken? Of moet je de deo hebben van Therme?

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 22:04

ja dat vraag ik mij ook af...

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:43

Merken komen altijd met teksten als "een product uit een van hun eigen lijnen" dat je moet gebruiken. Vaak geeft dat het beste resultaat maar als het een goed merk is moet het kunnen dat je een ander merk ernaast gebruikt. Bovendien als je een product van merk A kiest en nog een product van merk A komt er twee keer omzet in het laatje bij merk A en dat is de allergrootste reden dat merken willen dat wij alles van hun merk gebruiken.

Helaas is er weinig te doen tegen witte kleding die geel wordt, dat is de inwerking van het transpiratievocht op het textiel. Probeer zo goed mogelijk te ontharen (harsen) en houd de oksels zo veel mogelijk droog voor zover mogelijk. Dep desnoods met een tissue je oksels als je bijv toch op het toilet zit.

Mijn advies, kijk gewoon wat het beste bevalt en gebruik dat.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 23:14

Dat Therme spul is denk ik alleen bij de apotheek te koop? Want ik zie het hier niet bij de Kruidvat..en doe je wel een tijdje met zo'n flesje?
Een spuitflesje vind ik handiger dan die Odorex in flesjes..het werkt wel, maar ik vind het zo'n gedoe om dat op een watje te doen en te deppen en het gaat ook erg snel op..

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-07 09:10

De thermenlijn is igg wel bij de etos te koop.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 10:20

ik gebruik in die 5 dagen alleen dat spul verder niets.

ik spuit het 1 keer in de 5 dagen op de rest van de dagen gebruik ik niets.
het is ook gewoon weg niet nodig omdat ik vrijwel niet meer zweet en er geen geur vanaf komt.
ik was me alleen ´s ochtens onder de douche

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 14:15

Volgens mij si het iets van anti transpirant van therme. Staat gewoon bij het kruidvat tussen de andere deo. Ong 15 euro geloof ik. Elke 5 dagen opsprayen. Of 4 dagen mocht dat nodig zijn.

Ik gebruik er geen andere deo bij. Dat is niet nodig. Lekker geurtje heb ik parfum voor Knipoog

Ik dacht dat een tip tegen gele plekken in witte kleding wassen met glansspoelmiddel was. Knipoog

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:19

Ik heb het gisteren gekocht en s'avonds meteen gebruikt.
Vandaag nergens last van gehad. Ik zweet gewoon helemaal niet meer. Geweldig spul dus. Ik heb nog wel Rexona erbij gebruikt!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 17:33

Lieku welke heb je gekocht? De thermen? Of de andere deo die ze op pagina 2 aanraade?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 17:39

Anti-transpirant behandelspray ( werkt 5 dagen )
Dat staat op het doosje, en idd van Therme. Was 15 euro.

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:20

Is het niet ontzettend chemisch?
Het kan toch niet goed voor je zijn om helemaal niet te zweten?

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-07 21:23

Je zweet natuurlijk niet alleen onder je oksels. De meeste warmte verlaat je lichaam via je hoofd... al zou je dat niet zeggen!!

Maar ik zweet liever niet dan dat ik vieze plakkerige oksels heb. (niet dat ik overmatig zweet maar de deo werkt niet meer.... dit effe terinfo voordat dit topic weer uit zn verband gerukt word)

Irissje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:05

De deo's van Therme zijn inderdaad erg goed. Heb ook een tijd ''geworsteld'' met deo's. Ik heb de roze van Therme met een geurtje deze is voor mensen die intensief sporten. Ik werk bij een drogist en kreeg laatst een boekje van de nieuwe lijn van Therme vandaar dat ik weet dat deze voor intensief sporten is. En dat leek me wel geschikt als je veel paard rijd. Je hebt idd ook 1 die 5 dagen werkt die heb ik nog niet geprobeerd. En er is er ook 1 zonder geur dat is de witte variant.

De roze die ik heb is 7,95 geloof ik zo uit mijn hoofd

Ik heb ooit deoleen geprobeerd dat is niks en ze hebben van Oderex ook iets voor als je veel transpireert maar dat werkt maar een weekje..

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:06

Ik weet dat het niet de enige plek is inderdaad Ja , het lijkt me alleen zo slecht om alles "lam" te leggen, vandaar dat ik het vraag. En Natuurlijk is het minder erg dan de last die jij met deo's hebt.
Ik heb geen last met deo's dus ik hoef niks anders te proberen, maar als dit echt zo goed werkt vind ik het ook wel iets om uit te proberen, tenzij het dus op enige wijze slecht voor je zou zijn!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:36

ladymagic schreef:
Ik weet dat het niet de enige plek is inderdaad Ja , het lijkt me alleen zo slecht om alles "lam" te leggen, vandaar dat ik het vraag. En Natuurlijk is het minder erg dan de last die jij met deo's hebt.
Ik heb geen last met deo's dus ik hoef niks anders te proberen, maar als dit echt zo goed werkt vind ik het ook wel iets om uit te proberen, tenzij het dus op enige wijze slecht voor je zou zijn!

Volgens mij is het ook niet zo goed, maar beter dan van die vieze plekken onder je oksels.
Ik heb wel is gehoord dat je bij de dokter ook spul kan halen. Geen idee hoe het heet?
Maar dat mag je niet te vaak gebruiken, omdat het idd niet goed voor je is!