Buikgriep heerst weer, wie ook?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

Re: Buikgriep heerst weer, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 20:31

Chiqa schreef:
Hoi Zonnebloem wat goed dat je het overwonnen heb, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik kom er maar niet vanaf ... de nagst zit dieper dan ik had verwacht.

Hoi.
Mijn verhaal staat op de site van emetofobie. Daar heet ik Luna, naar mijn paardje.
Groetjes Maaike

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 21:11

Zonnebloem schreef:
Daar heet ik Luna, naar mijn paardje.

Ah okay!
Ik kom daar allen niet meer....Vind dat de mensen die aan het begin van hun fobie staan écht aan hun lot worden overgelaten daar.....
Dat is wel anders geweest, maar ik ga die kar niet meer alleen trekken, dus houd ik me afzijdig.
Gelukkig heb ik nog wel veel emetofoben in mn vriendenkring zitten, dus kan ik altidj iemand aanspreken als ik een angst aanval heb..

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-07 20:12

Zijn er nog steeds bokkers met buikgriep? Of is het overal alweer aan het wegtrekken? Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 16:32

Hier weer helemaal de oude Knipoog
Alleen nog wat verkouden, maar gelukkig niet meer de hele dag boven de wc hangen Knipoog

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 20:39

Nou hier nog 1 Bloos , het begon met me vader en me broerjte en nu ik, heb hele erge buikpijn onder in me buik en soms boven en vooral aan de zijkanten (naja goede buikpijn dus) ben ook erg misselijk maar ben over deze 3 dagen maar 3x goed naar de wc geweest en heb nog niet hoeven overgeven.

Jamyloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 13:41

Bij mij is het ook weer over. Vorige week vrijdag ging ik weer naar school, was nog niet helemaal lekker. Maar ik verveelde me zó.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 18:47

Nogmaals wil ik iedereen die nog de griep (buikgriep of de gewone griep) heeft veel beterschap wensen! Ik huppel inmiddels weer grieploos rond Lachen Blijf lekker in bed liggen, laat je verwennen en aangezien het weer volgende week toch niet echt aangenaam wordt kunnen jullie je rustig de tijd nemen om uit te zieken Knipoog

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:48

Ik heb een paar dagen griep gehad. Aan de ene kant helemaal niet leuk, je voelt je rot en mist van alles (in mijn geval op school). Aan de andere kant heb ik even rust in m'n hoofd gehad en dat is ook wel weer lekker.