Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heerlijk
. Ik had het veel eerder moeten doen. Ik had overigens Marvelon. ShannaY schreef:Zou je je dan niet eens afvragen of dat tussen je oren zit? Lijkt me zó sterk dat een pil zó veel invloed kan hebben, zeker die lichte dingetjes zoals microgen(...)
Ik dus weer naar de dokter voor een bloedonderzoek om te kijken of ik iets tekort kwam qua vitaminen ofzo, maar alles was goed.

zelfs de nare
_angela_ schreef:Ik wil ook gaan stoppen met de pil, en met zoveel positieve verhalen, weet ik het ondertussen ook zeker! Aan het einde van deze strip is het zover... nu maar hopen dat ik wel regelmatig ongestelt ga worden... Hopelijk doet het mijn libido ook goed, en kan ik binnenkort gezinsverpakkingen condooms gaan kopen
Chiwawa schreef:ik ben overgestapt van pil op nuvaring en het was niet zo'n leuke ervaring... ik heb werkelijk 2 weken van slag gelopen, overemotioneel en chagrijnig...
nuvaring bevalt me gewoon veel beter... iedereen met vragen kan terechtzelfs de nare

Pellie schreef:spiraaltje? no way dat er zoiets in mijn lijf komt. die sterilisatie van vriendlief komt er wel hoor,
ik heb geen aanleg, ben altijd een dunne spriet geweest.

Pellie schreef:zit zo'n nuvaring niet aan het eind van je vagina, rond je baarmoedermond rebeltje??
thanks chas

M'n relatie is nu net over, dus heb even niks 'nodig', maar zit toch met wat vragen.. De pil ging dus totaal niet bij mij. Maar wat ik heb gelezen is dat er in de nuvaring net zoveel hormoon zit als in een lichte pil, alleen wordt het geleidelijker afgegeven.. Nu ben ik dus een beetje bang om er aan te beginnen omdat ik me niet weer zo rot wil gaan voelen. Maar aan de mensen die ook veel problemen met de pil hadden (en dan zowel emotioneel als lichamelijk), heb je daar met de nuvaring echt geen last meer van?
.