Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna-Jelly schreef:Oh de volgende lijkt mij ook heel leuk als het een meisje is(maar eerst nog genieten van mijn ventje!).
En dan wil ik het wel weten, wilde het nu ook graag weten maar vriendje niet.. Wel had de echo-meneer onbewust al een hint gegeven waardoor we het eigenlijks ook wel wisten.
Hij zei namelijk dat hij het geslacht voor 100% zeker wist, nu wist ik dus dat je alleen als het een jongen is met 100% zekerheid kan zeggen dat het een jongen is...
Suzanne F. schreef:Ook bij een meisje is het duidelijk te zien hoor, dan zie je die schaamlippen heel duidelijk, net zo'n surinaamse mond.![]()
Echoscopiste zei dat het overduidelijk was, geen twijfel.
Citaat:Maar het piemeltje kan toch ook tegen de buik vastgeplakt zitten o.i.d.???
elinax21 schreef:Lusitana schreef:Ik heb bij voorspellen 100% gelijk bij anderen. Zelf geen kinderen en gaan ook niet komen.
wat krijg ik?
marjonrebel schreef:Bij ons in het ziekenhuis is een kliniek die de 20wkn(medische echo) uitvoerd deze wordt ook vergoed, je mag er dan voor kiezen of je ook het geslacht wilt zien ja of de nee..misschien dat het per ziekenhuis/kliniek verschilt, vind het eerlijk gezegd wel raar dat je zus er extra voor heeft moeten betalen zou eigenlijk niet moeten kunnen..
Citaat:Bij de eerste moest ze wel naar het ziekenhuis voor de 20 weken echo en daar vertelden ze het zo. Misschien dat daar het knelpunt zit?? Ik weet het anders ook niet
mehlika schreef:Ik heb op 20 maart de 20weken echo en dat duurt nog laaaaaannngggggg....
mehlika schreef:Het zwanger worden was voor mij niet echt een must in dei zin dat ik me erop fixeerde. Heb altijd te horen gekregen dat ik niet natuurlijk zwanger zou kunnen worden en heb toch al een zoontje