Stennisje schreef:Hebben jullie ervaringen met shampoos van bijvoorbeeld de HEMA?
Het recht-toe-recht-aan huismerk zeg maar.
Ik had er crème-spoeling van, maar die vond ik niet fijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stennisje schreef:Hebben jullie ervaringen met shampoos van bijvoorbeeld de HEMA?
Het recht-toe-recht-aan huismerk zeg maar.
Stennisje schreef:Ik was gisteren bij de kapper en zij ontdekte wat plekjes op mijn hoofdhuid.
Ik had dat ook al eens gemerkt en ik vertelde haar dat ik toch echt goede shampoo had.
Head & Shoulders en de shampoo, creme-spoeling en haarmasker van Fructise namelijk.
Toen kreeg ik dus te horen dat daar zoveel troep in zit en dat ze zelfs mensen heeft gezien die daar kale plekken aan overhielden.
Ze raadde mij Zwitsal of Elvive enzo van L'Oreal aan. In de kapsalon hebben ze Redken, die is ook goed, maar ook erg duur.
Dus ik ben een fles Zwitsal gaan halen en heb thuis de ingrediënten met die van de Fructise gaan vergelijken en het lijstje op de Zwitsal fles is aanmerkelijk korter.
Ik ga voorlopig met Zwitsal wassen, maar is dit een bekend probleem?
En welke shampoo is dan wel goed, want ik keek op de site van L'Oreal en zag dat Fructise (Garnier) daar ook bij hoort.
Eigenlijk vertrouw ik de L'Oreal ook niet zo, maar met alleen Zwitsal is de keus wel erg beperkt.
Iemand tips?