Ik ben 18 en zie eruit als 15, tips gevraagd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik ben 18 en zie eruit als 15, tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 11:28

*
janouk schreef:
Hetzelfde probleem gehad. Maar nu ik 42 ben, vind ik het wel leuk als mensen mij veel jonger schatten.

Ik ben tot mij 25e zeker 2 x in de maand aangehouden met de auto, of ik wel oud genoeg was om auto te rijden. HAHA, al werd het op het eind wel echt vervelend.

Echte tips om ouder te lijken heb ik dus niet voor je!

*wilde gniffelsmiley doen, maar doet het niet Verdrietig*

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 11:33

Bij ons zit het blijkbaar in de familie. Tong uitsteken

Ik ben 32, zusjes zijn 28 en 23 en moeder is 59. Moeder wordt regelmatig voor zus aangezien. *LOL*

Als mijn moeder aan iemand vertelt dat ze dochters heeft van rond de 30, dan is de reactie ook vaak 'dan ben je vast vroeg aan kinderen begonnen'. Mwoah... ze was bijna 27 toen ik werd geboren. Clown

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:34

Ik ben 17, en als ik een nette zwarte broek aan trek en een net blousje word ik al gauw veel ouder geschat.

Misschien kun je dat eens proberen.

Toad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:36

hmz ik word altijd ouder geschat, ben 17 maar word al vanaf mijn 14e 18 geschat.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 13:38

Ik had ook toen ik 12 was, dachten ze dat ik 16 was Nagelbijten / Gniffelen

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 14:29

Ze schatten mij altijd rond de 19..Heel apart, want ik vind mezelf nog niet eens echt een 18jarige lijken maar toch..Maar weet je zeker dat je wil veranderen om er ouder uit te zien? doe je dat dan voor jezelf, of voor anderen? Als jij je prettig voelt, zoals je er nu uitziet, zou ik me niks aantrekken van die opmerkingen, over 10 jaar ben je blij als ze het zeggen!

Maar anders niet te blije kleren aan, te felle kleurtjes enz..Leuke makeup op doen, niet teveel uiteraard, en leuke blousjes..Als je je daarin prettig voelt dan, anders zou ik zegge SCH**T aan die andere mensen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 14:56

ik wordt door sommigen altijd ouder geschat, en door anderen jonger!! er is er nog geen 1 geweest die me mijn echte leeftijd zou geven Scheve mond
zelfs door bekenden die ik een tijdje niet meer heb gesproken schatten me te oud, evenals leeraren (wat wil je als enigste 16-jarige tussen de 18+ers) maar die hebben toch echt mijn papieren gezien wel!! Clown maar qua gedrag wordt ik juist weer jonger geschat (kan zo hyper als de pest zijn Knipoog ) en bij alcohol kopen altijd indentificeren, laatst keek zo'n meisje verkeerd en die bleef volhouden dat ik nog geen 16 was en kon zij, na nog een uitgebreide blik op mijn ID dat ik dat meisje niet was en toen ging ze maar allemaal vragen stellen om zeker te weten dat ik het wel MOEST zijn Knipoog Clown

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 15:03

een grote cup A? die snap ik niet zo haha. misschien wat aparte kleding dragen? weet niet wat je style ik. hier een leuke site: http://www.premiumtees.nl of mag ik geen reclame maken Tong uitsteken en ze zijn in winkels verplicht tot je 25 e je id kaart te vragen als je drank koopt, so get used to it haha.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 15:07

Ik bedacht me net nog een leuke anekdote.
Ik was in engeland en ging drank halen. De man in de winkel vraagt naar mijn ID, ik laat ziet, hij rekent uit hoe oud ik ben: " NO! Impossible, are you twenty? No way, that's impossible", checkt nog een keer of drie mijn paspoort met open mond. Geeft me de drank en ik laat die man stomverbaasd achter.

Meikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:07

Herkenbaar! Zo werd ik vorig jaar in Canada om mijn ID gevraagd, omdat je daar pas vanaf je 19e (waar ik was) in de kroeg mag zitten. Ik liet m'n ID zien en ze zag dat ik 22 was. "Aaahh", riep de waitress en ze rende naar de bar, "ze is al 22!" en tegen mij "we dachten dat je 16 was ofzo" Lekker dan!

Vind het nu niet zo erg meer, zolang ik maar niet jonger dan 18 wordt geschat.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 20:00

Ik zit met hetzelfde probleem. Mensen zien me tegenwoordig iig al als 16+ (ben 18) Tong uitsteken .
Maar ik heb echt ramphaar en heel snel ontstoken ogen waardoor ik dus ook echt niet weet wat ik nou moet mbt tot make up. Mijn haar stijl ik wel eens, maar er zit geen model in, dus dan kan ik het nog niet los, en met een staart in lijk je meteen jonger.
Een model laten knippen werkt ook niet, dan past het niet meer in een staart en heb ik pas echt een hooiberghoofd Tong uitsteken . Ik ga dit topic ff volgen denk ik Tong uitsteken .

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 20:10

Hihi, ik ken 't! Ik ben nu 19, werd laatst op mn werk 16 geschat: 'Ik dacht eigenlijk 15, maar dan mocht je nog niet werken, dus ik schat je 16', ook heel fijn! Tong uitsteken
Komt ook vooral omdat ik klein ben *1.56*, best dun *maat 32/34* en gewoon een jonge uitstaling heb. Meestal maakt t me niet eens meer uit, kan dr altijd wel om lachen. Later heb ik dr alleen maar profijt van Knipoog Alleen soms is t idd wel irritant, werd zelfs een keertje in de bios om mn ID gevraagd Bloos

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 02:55

Lekker van genieten! *LOL*
Werd afgelopen zomer nog 17 geschat (word over 2 weken 25).

Op m'n 20e stond ik bij de benziepomp voor sigaretten, vraagt die man: 'mag ik je ID zien?
Waarop ik vroeg: 'mag m'n rijbewijs ook?'

Het is soms wel irritant, maar ben blij dat mensen vinden dat ik nog strak in m'n vel zit Clown

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 02:57

Haha vet topic dit ik heb precies het zelfde, ik ben inmiddels 22 mar word nogsteeds 16 geschat, soms dat nog geen eens wil ik sigaretten halen word ik nog naar mijn ID gevraagd zwaaaar frusterend! Dus je bent niet de enige Knipoog en ik ook niet blijkbaar Haha!

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 15:48

leandros schreef:
ik ben 16 en ze schatten mij onv 12 jaar.. leuk dan..

ik ben 12 en word soms 15/16 geschat Huilen van het lachen

lore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 17:20

Mij achtervolgt dat probleem mij ook al mijn ganse leven. Op mijn 18 kreeg ik -12J korting op de bus en vroeg de winkeliersters of ik al alleen boodschappen mocht doen van mijn mama. Ondertussen zijn we 18 jaar later en werk ik in het onderwijs met 16-21 jarigen. Op uitstap moet ik steeds uitleggen dat ik de begeleider ben, leerlingen bedingen -18 korting voor mij in de bioscoop, ... En als ik vreemde mensen ontmoet en iets vertel over school vragen ze nog steeds welke richting ik volg. Ik word deze week 28. Maar ondertussen kan ik er al lang mee lachen.

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 17:25

Jaja,, ik ben 16 en kom ( soms ) cafe's binnen vcoor 18+. Gisteravond toevallig niet maar verder meestal wel hoor. Gewoon erg zelfverzekerd overkomen. En ouder overkomen? Tsja.. Moeilijk. * denkt even na*

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 17:51

Ik word ook altijd jonger geschat.
Dat komt denk ik door mijn bouw.
Niet erg grote borsten en een slank postuur.
Eerst vond ik het verschrikkelijk maar ik kijk er nu niet zo meer naar om tenzij je een leuke jongen op het oog hebt die denkt dat je 16 ofzo bent..
Arrgg Tong uitsteken
Ik ben trouwens 18 en kleed me de ene keer een beetje zakelijk (Wit blousje met zwart gilletje en zwarte, nette broek)
En de andere keer gewoon superschattig (Donkerblauwe schoentjes met Witte stipjes erop Lovers ) waardoor je ook weer jonger word geschat

Ook spontaan zijn en zelfverzekerd overkomen of zelfverzekerd uit je ogen kijken (Beetje arrogantie mag wel Tong uitsteken ) ..

Qua make-up..
Ehh.. Meestal maak ik de de hoeken van mn oogleden donker waardoor het wel een beetje lijkt dat ik wat ouder ben. Maar dat is ook maar net hoe de bouw van je gezicht is.
Je zou eens op internet kunnen zoeken naar van die make-up advies dingen bij een bepaalde stand voor je ogen etc. Daar kun je denk ik ook wel veel uithalen Lachen

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:06

Ik heb 't juist omgekeerd Clown *LOL*
Kwam hier de brugklas in gelopen aan 't begin van dit schooljaar en ze schatte mij 14/15, nou, toen moest ik toch echt nog 12 worden Clown *LOL*
Nu is het wel fijn, maar als ik ouder word lijkt het me toch minder fijn Knipoog *LOL*

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:09

Naomi_Jortje schreef:
Ik heb 't juist omgekeerd Clown *LOL*
Kwam hier de brugklas in gelopen aan 't begin van dit schooljaar en ze schatte mij 14/15, nou, toen moest ik toch echt nog 12 worden Clown *LOL*
Nu is het wel fijn, maar als ik ouder word lijkt het me toch minder fijn Knipoog *LOL*

welkom in mijn wereld *LOL*

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:10

Bedankt Clown *LOL*

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:12

Met gym werden ik en een vriendin (die ook ouder lijkt) bijna niet binnen gelaten omdat ze dachten dat we verkeerd zaten Huilen van het lachen

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:13

ik word ook altijd jonger geschat, en moet overal mijn paspoort tonen(ben 19) . Ik heb er weinig problemen mee.. Laat ze maar denken...
Mijn moeder had dat echter wel(ze is 1.48m by the way) Mijn vader werd op straat nageroepen als "pedofiel", terwijl hij jonger is dan mijn moeder Clown Dus dat is natuurlijk absoluut niet fijn.
Of aangesproken als de dochter van haar man..
Mijn moeder was 28 EN zwanger, en mocht niet binnen in een concert/feestje ofzoiets waar je 16 moest zijn, en belde de politie omdat ze dachten dat ze haar paspoort vervalst had Bloos!
nauja, als het zo erg word, dan vind ik dat je van een 'probleem' kunt spreken.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:24

Haha
Wat grappig allemaal. Maak het ook vaak mee.
In sollicitatiegesprekken en zo.
Heb MBO opleiding gedaan en al 6 jaar een vaste baan gehad.
Twee jaar ziektewet en dan zie je de mensen denken. Verward
Word dertig maar ze schatten me allemaal 18 a 19! Bloos
Kan er nu om lachen. Haha!

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:30

mijn zus heeft het trouwens ook.
Zij is 33 en lerares, daar komen soms andere leerkrachten naar haar: Wat doe jij hier? moet je niet in de les zitten?
hahaha