Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GingerMorgan schreef:ok is wss niet waar maar heb ooit eens gehoord dat snachts je geest gaat rond dwalen.
En die schok krijg je dan zogenaamd als hij niet in 1 keer goed in je lichaam gaat!![]()
gelooft iemand het al
Citaat:Wie kent niet! de valsensatie: je droomt (...) bijvoorbeeld dat je vliegt of ergens op een hoog punt bent en opeens val je naar beneden. Met een duizelingwekkende plof schrik je wakker en terug in je lichaam. Er is een duidelijke valsensatie. Dit is niet toevallig: je bent daadwerkelijk terug in je lichaam gevallen, dus wat je voelt is geen bedrog, maar het daadwerkelijke vallen! Je hing met je astraallichaam tijdens het dromen ergens boven je lichaam of was zelfs nog een stuk verder weg.
Vonnie84 schreef:Het verhaal is hier op deze site te vinden (gaat over uittreden):
Even een stukje van de site:Citaat:Wie kent niet! de valsensatie: je droomt (...) bijvoorbeeld dat je vliegt of ergens op een hoog punt bent en opeens val je naar beneden. Met een duizelingwekkende plof schrik je wakker en terug in je lichaam. Er is een duidelijke valsensatie. Dit is niet toevallig: je bent daadwerkelijk terug in je lichaam gevallen, dus wat je voelt is geen bedrog, maar het daadwerkelijke vallen! Je hing met je astraallichaam tijdens het dromen ergens boven je lichaam of was zelfs nog een stuk verder weg.
http://www.doorhetraam.nl/?p=Uittreden.htm
Als je googled op uittreden, kan je d'r wellicht meer over vinden.
Nannes schreef:ik vraag me af waar sommige dromen vandaan komen? waarom droomde ik nou laatst dat ik mensen uit het telefoonboek ging afbellen om te vragen of ze een visstick voor me hadden?
sjorsie schreef:volgens mij is dat wel eens onderzocht en heeft dat te maken met de verschillende fases in je slaap en als dat snel gebeurd van je diepe slaap naar je remslaap dan wordt je zo wakker, kan zijn dat het iets genuanceerder is maar zoiets moet het zijn.
MissHaffie schreef:He jee, ik heb 't nooit weten te beschrijven maar dat heb ik dus wel heel vaak.
Dan schrik ik wakker, zit m'n hart zowat in m'n keel, echt angstaanjagend.
Is meestal trouwens midden in de nacht.
Ben benieuwd!
_Eveline schreef:Nou, ik ben vanacht weer gevallen hoor.![]()
![]()