Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zeg de meest rare dingen.
maar daarbij komt dat ik ook ga slaan en schoppen.. of dat ik ga wandelen.. zoals vorige week.. toen werd ik om half 3 snachts wakker onder de douche
haha, maar ik denk dat je er weinig aan kunt doen.
dees_daan schreef:ik heb ook wel eens het gevoel dat ik val,schrik dan wakker, heel eng gevoel
( meer schreeuwen)
OemmiejO schreef:dees_daan schreef:ik heb ook wel eens het gevoel dat ik val,schrik dan wakker, heel eng gevoel
oee ja, dat heb ik ook weleens. echt eng.

ik schijn nu te kickboxen en ik heb een knuffel onthoofd
volges mij wil der nu niemand meer naast mij slapen
ik praat ook nog af en toe, maar dat is natuurlijk wel gezellig

Shanna schreef:hebben jullie ook wel eens dat je midden in de nacht wakker wordt en dan het gevoel hebt dat je valt?

Soet schreef:@shanna: haha dat heb ik ook, ik moet voor school ook heel erg vroeg opstaan, iedereen maakt mij wakker, maar ik kom(altijd veel te laat) dan naar beneden(een eind later) al roepend dat ze me niet wakker hebben gemaakt
dan hebben ze me 3 keer geroepen en dan kom ik na een kwartier naar beneden en zeg dat ze me niet hadden wakker gemaakt
ik wordt rond die tijd gelukkig uit me zelf vaak wel alsnog wakker
_Blacky_ schreef:zoals ik al een paar posts eerder heb gezegt,
het gevoel dat je valt in je slaap is heel normaal.
Nou ja normaal.
Het komt bij heel veel mensen voor.
ook mensen die verder gewoon rustig liggen of slapen,
Het is een teken dat je in een diepere slaap was
Mag je er dan niets meer over vertellen? Alsof ik denk dat ik hoogst eigenaardige dingen beleef, ghehe.
) en zie ik iets engs in een oogflits... bijv. dat ik in eens word ondergelopen door paarden of dat ik val en word doorboord ofso...