Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

er zat een flinke snee in mij duim. Dus gingen we naar de Huisartsen post. Toen ik eindelijk aan de buurt was, kwamen we snel tot de conclusie dat het gehecht moest worden. Ging die art over Harry Potter banketstaaf vanwegen mijn naam. Ik heet namelijk Hedwig. Daar werd ik wel een beetje sjaggie van. Maar daarna is het wel redelijk snel gegaan. 
Poepziekenhuis. En toen ik van m'n pony gepleurd was.
En toen mijn moeder kanker had...
En toen mijn moeder is geopereerd aan een tumor. En nog wel meerdere dingen denk ik maar dat weet ik niet eens meer. 
Na mijn val hebben ik heel wat onderzoeken gehad foto's, echo's, CTG ivm vroegtijd weeen. Doordat ik een klaplong had hebben ze bloed achter de longen weg gehaald, toen ik die spuit zag waarmee ze dat weg zouden halen heb ik nog net niet het hele ziekenhuis bij elkaar gegild dat ik dit niet zo geslaagd vond
Ik moet zeggen dat ik wel een stuk "volwassener" ben geworden hierdoor. Ik scheet hem bagger voor naalden en bloed laten prikken. Toen ik daar lag werd er soms 3 a 4 keer per dag geprikt, danwel pijnstilling, dan wel bloedprikken of de spuiten tegen trombose. Tegenwoordig kan ik me om deze kleine dingen niet meer druk maken. Tijdens de bevalling kwamen ze infuus prikken met een medicijn om de weeen op te wekken, vervolgens pijnstilling omdat de weeen hevig waren maar er geen ontsluiting kwam en uiteindelijk de ruggenprik omdat het een keizersnee werd en dan niet te vergeten die catheter die je krijgt ivm de keizersnee

MISTRAL94 schreef:Shalimar: Hangt er ook vanaf wie er een infuus prikt![]()
Ik heb 3 keer een infuus gehad en kon niet zeggen dat ik het pijnlijk vond, nee het was ook geen lekker gevoel maar ik heb er gelukkig weinig van vernomen

Hij zei toen tegen me, ik kan het beter doen, ik prik in 1 keer raak als ze het in het ziekenhuis gaan doen ben je nog niet jarig