vreselijke buikpijn na het eten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: vreselijke buikpijn na het eten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:47

bij mij zit het niet bij de ontlasting, maar net zoiets als dat je ongesteld ben....alleen dan ben je niet ongesteld

noby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 15:59

oh sorry:) verkeerd begrepen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:00

ok geeft niet Lachen

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 16:57

Cinnepin schreef:
Hallo allemaal,

Ik merk dit nu ongeveer een weekje a anderhalf op.
Steeds als ik wat gegeten heb, heb ik binnen uur vreselijke steken in mijn buik. Het zit onderin onder mijn navel en dan aan de linker en de rechter kant. Soms is het zo erg dat ik helemaal in elkaar gekreukeld moet zitten. Heeft iemand hier ervaring mee? Of herkent iemand hier iets uit?
Ik wil er nog wel mee naar de dokter gaan maar ik ben niet zo'n dokter fan Tong uitsteken

Ik heb echt precies hetzelfde als jou! Ik denk dat ik toch eens naar de dokter ga.. want ik word er gek van.. het doet echt pijn en je kan een uur niets doen dan afwachten, een douche nemen helpt ook niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 18:05

nee klopt niks helpt, en gistereverloorik ineens bloed, maar was niet ongesteld...en echt helder bloed was het ook niet, het bloed verloor ik trouwens niet met pijnkrampen, maar gewoon zomaar

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:19

hm.. das wel erg raar, maar het voelt of je ongesteld bent, maar het dus in werkelijkheid niet bent.. behoorlijk k*t

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:54

ja zoiets kan je het wel vergelijken ja, alleen is het net iets andere pijn dan menstruatie pijn, maar wel op ongeveer dezelfde plaats