Oei, het topic gaat hard als je niet zo vaak kunt bijlezen (op het moment, internetproblemen).
Sjorsie, bedankt voor de tip.
Kit_for_ever, ik geloof wel dat je van je eigen foutjes kunt leren, en dat je vanzelf wel op de juiste weg komt. Zo sterk als jij erover denkt, dat heb ik niet. Maar ik geloof wel dat dingen uiteindelijk op zijn pootjes terecht komen. Neemt natuurlijk niet weg dat je flink van dingen kunt balen, maar dat is iets anders. Ik denk dat het vanzelf wel in orde komt.
Heeft er misschien ook mee te maken dat ik veel mensen in mijn omgeving wanhopig pogingen zie doen om dingen te bereiken waar ze niet zo gelukkig van worden. Denk aan mensen die te moeilijke studies doen, moeders die hun kinderen proberen om te vormen tot maatschappelijk gewenst. Zulk soort dingen - zonder dat gedoe kom je ook vanzelf wel. 
Ik geloof dat ondertussen het bestaan van intuitie -of hoe je het ook noemt- voor mij wel vaststaat, maar ik vind het interessant, wat je er mee doet. 
Met hangers en dergelijke dingen, en te sterkte stromingen, heb ik minder. Ik denk dat het je interesse kan hebben, maar het niet je leven moet beinvloeden. Uiteraard beinvloed het wel je leven, maar er moet ook nog (onbewust) plek zijn voor andere dingen.