Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwartwitje schreef:Sabri: dat stuk wat ze bij mij hebben weggeknipt is gewoon weer teruggegroeid hoor, zowel de huid als de nagel
_Marleen_ schreef:Ik zou idd snel naar de pedicure gaan! Hoe langer het duurt hoe meer last je ervan krijgt
xxx Marleen
aslan schreef:om de pijn te verminderen helpt waterstof peraxide (ofzo) ook wel volgens mijn broer. Die loopt er al jaren mee en durft ook niet naar de huisarts!
Zwartwitje schreef:Komop Norway_girl, gewoon even naar de dokter, wij houden je handje wel vast
Zwartwitje schreef:Goedzo
Moet je in de tussentijd nog werken of naar school? Dat wordt dan kreupelen
Zwartwitje schreef:Ik bedoelde meer tussen nu en de dag dat je naar de dokter gaat, maar nu je het zegt, na de "ingreep" had ik er ook nog wel een klein weekje last van. Ik kon gewoon lopen hoor, maar wel *kuch* redelijk mank
Norway_girl schreef:Hallootjes,
Ik heb vorige week mijn teennagel van mijn grote teen lelijk afgescheurd/gebroken en ik heb er nu aardig last vanIk zit af en toe in een badje met biotex, maar echt verbetering zit er niet in. De rechterkant van mijn teen is helemaal rood, dik en opgezet. En is héél pijnlijk.
Ik weet niet of er nog meer mensen hier op bokt zijn, met een ingegroeide teennagel? Maar ik vroeg mij af of er misschien mensen waren die tips hebben of zal ik gewoon naar de huisarts gaan?
Alvast bedankt