Ernorme Zweetplekken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Re: Ernorme Zweetplekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 23:52

Ik heb ook vanalles geprobeert eerst Odorex. Dat hielp super maar op een gegeven moment wordt je er imuun voor. Scheve mond
Die van de Therme hielp ook niet. En om nou maandverband in mijn truitjes te gaan plakken(of die speciale dingen) zie ik niet echt zitten. Ik heb nu de nieuwe deo van Rexona Biorythem ik hoop zó dat die een beetje goed helpt. Het is ook zo raar want vroeger kón ik gewoon niet zweten en nu is het inneens heel veel ik hoop dat het komt door de puberteit.

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 10:36

_Micha_ schreef:
Ik heb ook vanalles geprobeert eerst Odorex. Dat hielp super maar op een gegeven moment wordt je er imuun voor. Scheve mond

Echt? Laat ik het hopen van niet... de rest werkte namelijk niet bij mij...

xMarleeNx schreef:
Ik las ergens een vraag over hoe het werkt; dat spul 'metselt' je poriën dicht, dus je zweet kan er minder/niet langs. Lachen

Dat was ik Vork
Tnx, ik dacht dat het de zweetklieren op non-actief zette Haha!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 23:05

Ik gebruik sinds een paar dagen ook Odorex, die je met een watje s avonds op schone oksels moet deppen en dan de volgende ochtend weer, en dan kun je 3 dagen zonder. Werkt echt super goed!
Ik had altijd heel erg last van natte plekken, het stonk niet, maar werd altijd heel nat. Nu sta ik er van te kijken hoe droog mn oksels blijven ook al heb ik t nog zo warm...
Maarre, is het eigenlijk wel gezond? Want waar gaat je zweet nu naartoe dan?

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:22

mirriejj schreef:
Je doet hem 's avonds na het wassen op, en 's morgens kun je gewoon deo opdoen.

Afbeelding

Die werkt idd heel goed! Ja Wel erg duur..

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 14:57

ik gebruik sinds kort ook die depper van odorex (3,50 wastie geloof ik ) werkt perfect, maar je mag m maar 3x perweek gebruiken.. dus de dagen dat k het gebruik ben ik zweet loos, maar zodra ik het dus niet gebruik zweet ik me weer een ongeluk Clown

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 15:44

Frouk schreef:
ik gebruik sinds kort ook die depper van odorex (3,50 wastie geloof ik ) werkt perfect, maar je mag m maar 3x perweek gebruiken.. dus de dagen dat k het gebruik ben ik zweet loos, maar zodra ik het dus niet gebruik zweet ik me weer een ongeluk Clown

Echt? Bij mij werkt het wel 2/3 dagen en dan is dag 3 er al weer dus dan mag het er weer op, want dan werkt het dus niet meer Verdrietig

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 15:47

Misschien kan je ook nog bruikbare informatie uit dit topic halen.
Succes ermee! Lachen

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-07 17:13

Elessar schreef:
Misschien kan je ook nog bruikbare informatie uit dit topic halen.
Succes ermee! Lachen

Inlegkruisjes (of die andere dingen) lijken me niets Bloos

Ik heb net Odorex Extra Dry gekocht, de creme.
Want vanochtend liep ik de trap af en ik had al zweetplekken! Bloos!
Vanmiddag schaamde ik me echt!! Het kwam gewoon onder mijn oksel vandaan!!
Ik hoop dat het helpt...

Edit: Je mag het elke dag gebruiken, maar hoevaak zou ik het gebruiken??
En kan je ernaast ook gewone deo gebruiken, bv voor een lekker geurtje? (of is dat niet meer nodig? Tong uitsteken )

Knoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 17:38

Syneo 5! Doen! het is het geld écht waard!!!!
En ik kan het weten, want ik heb al bijna 30 jaar zweetplekken Sigaar
(nu niet meer, dus Haha! )

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 18:00

Syneo5, odorex extra dry etc. Het is allemaal hetzelfde.
Ik heb een jaar of tien geleden voor het eerst al.chl. 20% gekregen van de huisarts en ik was superblij want al na de eerste keer gebruiken was ik kurkdroog. Het was midden in een warme zomer en ik heb flink gewerkt die dag maar geen druppeltje zweet te zien.
ik dacht dus echt "het" middel gevonden te hebben. Helaas was het van korte duur.
Nu gebruik ik het vrij weinig want het werkt toch niet echt meer. Als ik het nu een tijdje niet gebruikt heb en ik gebruik het daarna echt dagen achter elkaar dan heb ik er wel wat baat bij maar droog blijf ik niet.

Syneo5 had bij mij trouwens helemaal geen effect en odorex, therme etc ook niet.

Dus als je iets vindt wat werkt wees niet al te blij want vaak werkt het maar een korte periode.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 18:21

Ik gebruik ook Extra Dry en gebruik dat niet heel erg vaak, omdat ik als de dood ben dat ik er over een poosje gewoon doorheen zweet. Nu gaat het echt super goed, maar ik maak me er ook minder druk om en dan zweet je vanzelf al minder.. Maar het is wel lastig dat zelfs als je het kóud heb nog zweet.. ik weet er alles van.
En niet alleen onder je oksels... drijf soms bijna m'n broek uit, maar dat ziet geen mens (spijkerbroekendrager Knipoog )

MissVanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-07 19:58

Ik gebruik ook Extra Dry. Maar na dat ik me geschoren heb dan zweet ik wel altijd.
Iemand tips daarvoor.

_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 09:49

odorex extra dry helpt bij mij niet, en die dingen onder je oksels ook niet.. maarja het zal vast wel een keer overgaan..

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 20:26

rockemuiz schreef:
odorex extra dry helpt bij mij niet, en die dingen onder je oksels ook niet.. maarja het zal vast wel een keer overgaan..

Bij mij heeft het ook nog niet geholpen Huilen

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:38

Beetje vervelend dat je odorex niet mag gebruiken tot 24 uur na het ontharen. Dan loop ik weer een dag zonder..

Odorex werkt bij mij prima.

Ik zal die Syneo eens in huis halen, afwisseling is nooit erg, op den duur kan het effect alleen maar minder worden.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:41

Ik gebruik ook al paar jaar odorex, werkt nog steeds super! Gebruik t vooral 's zomers, en dan 2x in de week. Zelfs met sporten heb ik geen zweetplekken, geniaal spul Haha!

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:43

Roosjesgat schreef:
Bedankt, zal wel ff een roldeodorant kopen eerst. Dat lijkt mij wel een goede oplossing.
Citaat:
Of misschien wel aan je conditie te werken, want ik neem aan dat je op de fiets naar school komt en dan zo zweet?[/qoute] Aan mijn conditie ligt het vast niet. Ik fiets wel naar school maar dat met gemak en lekker rustig, ben ook niet moe daarna ofzo.

Helpt niet ik heb ALLES Geprobeerd echt bijna elke deo , roller spuiter maakt niet uit, hoe koud ik het ook had, ik zweette vreeselijk! en iedereen op school zij er wat van en je weet geen reactie terug:

Nu heb ik sinds kort de hemel op aarde ontdekt (WEL HEEL DUUR maar had het er echt voor over!)

SYndeo 5 ofzo klein busje blauw spul 18 euro 1x in de 5 dagen opdoen en werkt perfect, heb geen deo meer nodig! en ik had het supererg!

ik ga nu onderant die odorex proberen (die is maar 3 euro en als dat ook werkt bespaar je wel mveel mee dus)

Succes

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 19:51

mirriejj schreef:

Afbeelding

die bedoel ik ja gebruik ik ook en ik had het eerst kei erg!

Hoe ik het gebruik:

1 ga eerst onder de douche/bad en laat een half uur je oksels drogen
2 dan op elke oksel 3x sprayen
3 dan gewoon laten drogen (deed het altijd savonds)
dan heb je geen last meer, ik deed gewoon deo op maar zonder kan ook gewoon1

PS ik deed altijd wachten tot het was uitgewerkt , er staat wel 5 dagen maar bij mij werk thet een hele week! Knipoog wel duur spul trouwens 18 euro maarja ik had er alles voor over.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-07 20:14

Nelleke1 schreef:
mirriejj schreef:

Afbeelding

die bedoel ik ja gebruik ik ook en ik had het eerst kei erg!

Hoe ik het gebruik:

1 ga eerst onder de douche/bad en laat een half uur je oksels drogen
2 dan op elke oksel 3x sprayen
3 dan gewoon laten drogen (deed het altijd savonds)
dan heb je geen last meer, ik deed gewoon deo op maar zonder kan ook gewoon1

PS ik deed altijd wachten tot het was uitgewerkt , er staat wel 5 dagen maar bij mij werk thet een hele week! Knipoog wel duur spul trouwens 18 euro maarja ik had er alles voor over.

Ik heb er ook alles voor over.. Naja, als Odorex Extra Dry niet helpt, dan dit maar. Eerst eventjes afwachten

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 09:43

Ik heb gehoord dat het zo werkt dat het niet via de oksel kan het zweet en dan maar via de rug gaat en de rug een groter oppervlak is ofzo dus dat het niet nat word? kan dat kloppen?