:P:P Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
:P:P SiCa schreef:Dat is alleen voor de elite hoor, weet je hoe duur dat spul is...
)SemiR_4_LiFe schreef:maarre onder gym is het een ramp... want je ziet al die zweetplekken.. grrrr
Doe ik altijd

Armani88 schreef:zondag lieten ze daar ook van die dingen voor zien bij life&cooking moet je is op die site kijken kun je de echte kopen voor je oksels en niet inlegkruisjes:P:P

het gaat zelfs door twee truitjes heen... laat me moeder binnenkort eens aan de dokter vragen wat ik daar het beste aan kan doen, want deodorant werkt voor geen meter bij mij..
(iets van 10 voor 2,95 ofzo) Needje schreef:
Je kan ook gewoon Odorex Extra Dry kopen. Daar je oksels zo'n 2x per week mee deppen. (niet nadat je ze geschoren hebt)
Dan zweet je ook niet meer! Lijkt me handiger als inlegkruisjes. Wordt van de zomer nl wel lastig in je mouwloze shirtjes
Odorex werkt super goed! Ik gebruik het ook tegen zweethanden. Onyx88 schreef:Je zweet niet voor niets, het is daarom ook slecht om het zweten te stoppen.
Je kunt wel iets doen aan de geur. Je zou bijvoorbeeld goede katoenen shirtjes kunnen dragen, vaker van shirt wisselen, misschien even met een washandje deppen en een 'gewone' lekkere deo.

Ik ga ook verschrikkelijk zweten als ik meerdere shirtjes en truien over mekaar heb

SplashIsLief schreef:Daar was laatst een programma over op tv!
Maar leek me erg vervelend zitten
. Maar het scheelt ook dat ze bij ons op school de centrale verwarming op loeiheet hebben staan, ik ga altijd opzettelijk aan de andere kant van de klas zitten.
.
? In ieder geval pakt die de deeltjes aan die de transpiratielucht veroorzaken. Je zweet dus wel nog, maar ruikt niet meer. Werkt 7 dagen, bij extreme gevallen 3. Juist, uiteraard kwam ik er weer achter dat ik een extreem geval ben, maar natuurlijk