Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
patsur schreef:een vriend van mij studeert psychologie..
volgens zijn boeken is knap 'het gemiddelde gezicht'..
Princess_ schreef:Door wat ze uitstralen. Zo iets van, ik bescherm je wel. En fout is natuurlijk gewoon aantrekkelijk & spannend.

Lins_Vetra schreef:
Niemand is perfect, en juist dat speciale maakt iemand aantrekkelijk. (imo)
laartjuh schreef:ze heeft in haar leven 1 vriendje gehad en dat alleen voor haar geld.

)
Het is spannend als hij in het begin een bepaalde afstand houdt, zodat je nieuwsgierig wordt!
Maar nooit te he
crossmonster schreef:mee eens shannay, maar de discussie gaat over het platte knap zijn, dus een onbekende van een foto of uit de film

)
en idd een beetje beschermend overkomen, bij mij is het heel verschillend, wie ik knap vind, het is bij mij de uitstraling, niet te arrogant overkomen, beetje verlegen vind ik helemaal niet erg
het is bij meestal, als iemand ''iets'' heeft, zo is mijn ex lang blank met donker blond kort haar gewoon '''simpele''kleren, maar er was een andere jongen, die zwartig haar had, iets langer (niet heel lang) kleiner was, en een beetje getint was (was gewoon nederlands hoor)en heel erg op zn kleding lette, ik val dus niet op één bepaald type, als hij maar uitstraling heeft
anders is het ook maar saai...
Bente1 schreef:Nog een foto van Paul Walker:
http://www.vh1.com/sitewide/flipbooks/i ... 170_10.jpg
Wat vinden jullie?
Ze hebben allemaal "iets"