Vriendje Of Vriendinnetje Selecteren op Uiterlijk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Talisa

Re: Vriendje Of Vriendinnetje Selecteren op Uiterlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:57

Ja, ik ga wel eerst af op uiterlijk. Op de gehele uitstraling, minder op of diegene wel heel knap of niet is... Gewoon zn hele vertoning! Dan hoef je niet de allerknapste te zijn Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 18:10

Uiterlijk is belangrijk in de discotheek ja, dan stap ik eerder op de leuke jongens af dan op degenen die er niet zo leuk uit zien in mijn ogen. En dat heeft inderdaad voornamelijk met uitstraling te maken, hoewel ik toch wel een beetje een bepaald type heb waar ik dan op val. Zijn niet perse de superknappe gozers maar gewoon leuke jongens. Maar als ik met stappen iemand tegenkom, komt daar meestal geen relatie uit voort, eerder leuk voor een avondje...

Een relatie ga ik aan met iemand die ik al wat langer ken. Mijn huidige vriend is misschien niet de knapste, maar heeft wel een geweldig leuke uitstraling en bovendien is zijn innerlijk prachtig. Vond hem in het begin maar niets, maar pas toen ik hem leerde kennen veranderde dat beeld. Een prachtig voorbeeld daarvan is een hele goede vriend van mij. Geweldig lieve gozer, fantastisch relatiemateriaal maar kon er niet op vallen want het was mijn type niet. We zijn al een jaar of 5 bevriend en hij lag nooit zo goed bij de meiden, want hij is gewoon niet de knapste. Maar hij is onwijs gegroeid en veranderd de afgelopen paar jaar en hij moet ze nu praktisch van zich afslaan, heeft zo'n geweldige uitstraling gekregen dat ineens veel meer meiden hem zien staan en hij het echt voor het uitkiezen heeft. Fantastisch, die geweldige jongen die ik altijd al zag, wordt ineens ontdekt door veel meer meiden. En ik geloof zelfs dat ik nu wél op hem zou kunnen vallen als ik mezelf die kans zou gunnen, alleen zijn lengte is dan een probleem. Dus wat uitstraling al wel niet kan doen met iemand, veel meer dan een leuk uiterlijk...

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 23:19

Tsja uiterlijk is toch de eerste 'selectie'
Maar dat zegt niet dat ik op knappe jongens val, als ìk ze maar leuk vind.
Ik vind uiterlijk dus wel belangrijk, je moet je toch aangetrokken voelen tot iemand en nee als ik heel eerlijk ben zou ik dat niet hebben met iemand die ik niet aantrekkelijk vind Bloos

Maar nogmaals, IK moet hem aantrekkelijk en leuk vinden, of een ander dat vindt maakt me niet uit. Maar het moet wel je type zijn.

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 23:24

je word verlieft op hetgene dat je het beste kent, bij een vriend is dat zijn innerlijk, maar iemand die je in een discotheek ontmoet zijn uiterlijk/uitstraling.
en ik kan iemand nog zo aardig vinden, als zijn uitstraling me niet aanspreekt kan het nooit wat worden

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 23:43

uiterlijk doet me eerlijk gezegd niet zo veel, mijn vriend kende ik van het werk en vond hem niet bepaald aantrekkelijk (issie ook niet zo) maar viel echt op zijn innerlijk, maar nu, istie zelfs gewoon de allerknapste voor me, zowel buiten als binnen Ja

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 23:56

uiterlijk en innerlijk moet mooi zijn!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 10:54

Ik selecteer niet zozeer op uiterlijk, maar op uitstraling. Als iemand die ik ken er aantrekkelijk uitziet doordat hij "iets" (zou het bijna de X-factor noemen) heeft kan ik er al gecharmeerd van zijn.
Ik begin heel snel gesprekken met mensen, ik praat zelf makkelijk en heb graag gesprekken met mensen die ik niet ken, op vakantie zijn daar altijd hele leuke gelegenheden voor. Zo heb ik ook mijn vriend leren kennen, ik zag hem op vakantie, het was daar een vriend van mijn broer. Op een gegeven moment zag ik hem ergens zitten met wat mensen (die ik ook niet kende) en ik ben er gewoon bij gaan zitten. Was heel gezellig (al keken ze wel een beetje vreemd op in het begin). Zo hebben we nog een aantal avonden zitten praten (oké, niet alleen praten) en toen heb ik thuis nog met hem zitten msn'en. We hebben een keer afgesproken en nu hebben we alweer 16 en een halve maand een relatie Lachen
Dus ik heb hem niet zozeer gekozen op uiterlijk, maar hij zag er heel lief uit en hij is dat ok. Hij kwam leuk over, een beetje verlegen, maar dat vind ik (met mijn grote mond) wel weer heel leuk Haha!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 11:23

Hmm dit heb ook met een jongen. Hij is best knap maar in daglicht viel het mij toch tegen, zijn innerlijk ook. Want die was toen heel anders en nu was er haast geen innerlijk te bekennen.

Soms kan beiden dus ineens tegenvallen. Maar het is wel zo, je blijft eerst naar uiterlijk kijken en dan pas naar het karakter. Ik denk ook dat veel mensen niet op wat minder knappe mensen afstappen, omdat het best lang duurt voordat je weet hoe iemand eruit ziet. Dus je hebt op beiden vlakten nog geen zekerheid. Ik denk als je een knap iemand ziet weet je dat al.

Ach wat maakt het ook uit Clown Ik denk hier weer veel te lang over na! Knipoog

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:20

Ik moet toch ook eerlijk bekennen dat het uiterlijk het eerste is waar ik naar kijk. Hij hoeft niet standaard knap te zijn, maar een mooie uitstraling, mooie lach, verzorgd eruit zien vind ik wel belangrijk.

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:29

Citaat:
Ik bedoel, al sta je in een discotheek en je ziet een jongen of meisje staan kwa uiterlijk wat je aanstaat. Dan loop je daar toch veel eerder heen?
Dan dat je naar iemand toe loopt die je kwa uiterlijk niet aan staat, maar misschien wel een veel beter karakter heeft als iemand met het uiterlijk wat je wel aan staat.

Klopt inderdaad!

Mieke_Lotte schreef:
Ik moet toch ook eerlijk bekennen dat het uiterlijk het eerste is waar ik naar kijk. Hij hoeft niet standaard knap te zijn, maar een mooie uitstraling, mooie lach, verzorgd eruit zien vind ik wel belangrijk.

Uhu!

Het lijkt me niet dat iemand naar een jongen/meisje toestapt waar je totaal niets in ziet! Dan is het nog de leukste en liefste jongen/meisje, je zult (ik toch) eerder gaan naar eentje die je wel aanstaat toch? Maar later komt het karakter er toch zeker bij kijken!

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:34

katiavl schreef:
Shaar schreef:
Ik vind het eerder logisch dat je in eerste instantie op uiterlijk áf gaat. Tuurlijk, het is toch het eerste wat je ziet. En als het gaat om iemand die je niet kent is dat ook meteen het enige waar je over kunt oordelen.
Maar persoonlijk ga ik dáárna veel meer af op het innerlijk en het gedrag. Ik zou liever iemand hebben met een heerlijk innerlijk waar ik me goed bij voel, en daarnaast een minder knap koppie, dan iemand die er uit ziet om op te vreten maar tegelijkertijd hele vervelende karaktereigenschappen heeft...

Probleem is dat mensen zich teveel op die eerste instantie letten, bv iemand die minder knap is en die straalt kan vele mooier zijn dan een knap kopje. Maar die krijgen vaak de kans niet.

Het is een oppervlakkige wereld waar het uiterlijk iets positiefs of negatiefs voor een persoon kan zijn.

Ik werk toch dat veel meisje uitgaan op de uitstraling,wat dus ook bij het uiterlijk hoort. Ik ken bv een 'roste' jongen die altijd vrolijk is en die heeft ook best veel succes! Daarnaast heb je dan weer super mooie jongens waar je bij denkt? Dat die geen vriendin heeft;tot je wat beter kijkt en merkt dat hij niet erg veel uitstraling geeft..

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 13:50

Het oog wil ook wat Haha!

Uiterlijk is het eerste wat je ziet.

Maar als iemand er verzorgd uit ziet, dan ben je al een heel end.

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 17:10

Oke, tuurlijk je kijkt naar iemand en oordeelt daarvan af. Terwijl je diegene helemaal niet echt kend zeg maar. Innerlijk is natuurlijk veel belangrijker, maar als je erop let, betrap je jezelf er wel op dat je wel op uiterlijk let. Maar het zou mijn in ieder geval geen flikker uitmaken.. Lachen

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 17:15

Pletje123 schreef:
Het oog wil ook wat Haha!

Uiterlijk is het eerste wat je ziet.

Maar als iemand er verzorgd uit ziet, dan ben je al een heel end.

Inderdaad, klopt helemaal Knipoog

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 17:27

Uiterlijk word iemand als eerste op beoordeeld. Naarmate je iemand leert kennen kan eventueel het innerlijk ook goed in de smaak vallen.
Maar zoals ik heb meegemaakt worden de meesten verliefd zonder elkaar echt te kennen.. dus is het dan niet puur om uiterlijk?
Je hebt toch ook een minder mooi uiterlijk maar dat diegene wel een gouden hart heeft?
Of een close to perfect uiterlijk maar een verrot innerlijk?
Of in mijn geval een niet mooi uiterlijk en een verrot innerlijk Clown

Dus mensen worden gewoon beoordeeld op uiterlijk.. en een klein aantal valt gewoon op diegene omdat hij/zij iets heeft wat hem/haar aatrekt maar dat noch met innerlijk noch met uiterlijk te maken hoeft te hebben..

Ookal zeggen mensen: ik kijk alleen naar innerlijk.. daar geloof ik gewoon geen reet van
Als je nou een vriend/vriendin hebt die een gouden hart heeft waar je in relatie pas achter kwam dan vind ik het wel terecht dat je daar ook voor gevallen kan zijn..

En daarom komen de beste relaties ook uit vriendschap.. puur omdat je elkaar al door en door kent en zodra je verliefd bent is dat echt om beide.. uiterlijk en innerlijk (en misschien wel alleen innerlijk) dan ben je gewoon zo verliefd dat uiterlijk niets meer uitmaakt.. is dat niet prachtig?

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 17:58

Wat ik nog wilde toevoegen aan mijn stukje....Uitstraling is nog belangrijker naar mijn idee dan uiterlijk, want iemand kan er van uiterlijk wel heel goed uitzien, maar zonder uitstraling stelt het nog niks voor

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 17:59

mee eens

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:11

kijk ik zeg het altijd maar zo het klinkt een betje cliché maar ::

op het uiterlijk wordt je verlieft en van de binnenkant ga je houden

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:28

daat had ik eigenlijk nog nooit van gehoord.. maar das wel waar Ja

Vvincent

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:29

hallow schreef:
daat had ik eigenlijk nog nooit van gehoord.. maar das wel waar Ja

Dat is de meest bekende uitspraak als het hierom gaat, ei Haha!

hallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:52

hou je mond jij Tong uitsteken ik had er serieus nog nooit van gehoord.. en trouwens jij bent toch niet op mijn uiterlijk gevallen? (wie wel..) maar ik ben tergelijkertijd ook een enorm kreng dus vraag ik me af wat dr zo leuk aan mij is Clown

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 19:57

Ik kies altijd de lelijke uit, en als ik ze dan innerlijk erg leuk vind ga ik óók érg van de buitenkant houden? Haha! Haha!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 20:11

Toen ik mijn huidige vriend vijf jaar geleden leerde kennen vond ik hem niet wat je zegt 'ooh habahaba lekker ding', maar hij was zo lief Lovers

Hij wist me te raken op een manier niemand dat kon, hij kon praten en omgaan met mij zoals niemand anders dat kon... En zo werd ik steeds meer verliefd op hem...

Pas na twee jaar een half kregen we een relatie Haha! Hij eindelijk gelukkig en ik trots op mijn vriend, kameraad, nu mijn toekomstige echtgenoot Lovers

Trouwens, met de jaren is ie in mijn ogen echt een lekker ding geworden Vingers aflikken

Verliefd op innerlijk laat je verliefd worden op uiterlijk?

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 00:21

marrianne schreef:
kijk ik zeg het altijd maar zo het klinkt een betje cliché maar ::

op het uiterlijk wordt je verlieft en van de binnenkant ga je houden

Helemaaal mee eens!

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:46

tja, wat voor de èèn aantrekkelijk is, stoot de ander juist weer af.......
maar eerlijk gezegd kun je beter een pracht kado verpakt in oude kranten krijgen, dan een hoop sh*t in een mooie doos met gouden strik Clown