Edit: Wat een dramatisch berichtje, ik voel me goed, nooit ziek dus ik vind het goed zoals het nu is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:Maar ik doel eigenlijk nu ff op de basis behoefte.
Het deel wat je iig nodig hebt om alles gezond draaiende te houden
Tha_Niekje schreef:Hahaha, ik ben ook geen Sonja-fanaat hoor (in een ander topic een paar quotes uit haar boek gehoord![]()
)
Maar daarentegen zou het niet verkeerd zijn om een boek te schrijven met deze informatie, over gezond lijnen. Want de echte bekende boeken en dieten zijn echt de uithonger dieten
Maar dat is idd een leuk streven, zo'n sportcentrum!! Vind iig dat jij overal erg veel kennis van hebt!!
Kimberley77 schreef:en wat ik begrijp va haar dieet is dat ze elke dag je lichaam wilt laten schrikken door de ene ochtend met 2 colkoren boterhammen te laten eten en de andere morgen 250 magere yogurt met vruchten..als je de dag met de yogurt begint, voert ze het wel op, door bv een liga als tussendoortje en 2 volkoren boterhammen te nemen smiddags..maar savonds over het algemeen enorm licht verteerbaar eten, maar wel elke avond die verdomde 125 gram aardappels (at ik voorheen nooit, kwam daar vroeger juist zo van aan en nu MOET ik het eten volgens haar).. Ik heb werkelijk waar vanaf de middag behoorlijke trek, een maag die enorm rommelt en er snachts wakker van kan worden. ..
Liedje schreef:Mooi verwoord
Vraagje hèIk heb ooit volgens mij bij biologie geleerd, dat als je bijvoorbeeld héél erg veel zwaar en hard sport, je op een gegeven moment erg weinig meer verbrand, hoe zat dat ook al weer?
Voorbeeldje van hoe ik het bedoel:
1 uur fietsen, snelheid: 5 km p/u je verbrand calorien
1 uur fietsen 10 km p/u je verbrand meer calorien
1 uur fietsen 40 km p/u je lichaam gebruikt de 'verkeerde' vooraad en je valt niet af/verbrand geen calorien.
Weet jij hier iets van? Ben vergeten hoe het zit
Duhelo schreef:welke soort ben ik dan
ik weeg 62 kilo, ben 1m72
Op zich geen slecht gewicht, maar zou liever 60 wegen.
ik eet: sochtends: 1-3 kommen (varieert) choco's, met melk erbij, in een gezonde bui ook een appel oid.
smiddags : een koek, of niets (vergeet ik nogal vaak)
namiddag: een milkyway (erg gezond)
avond: warm eten (geen aardappels, 4-5 lepels groenten, stuk vlees, soms een yoghurtje toe)
savonds: koekjes of snoepjes oid...
ik blijf op hetzelfde gewicht, maar als ik dit lees is dit wel erg weinig...