Geen eind in zicht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

Re: Geen eind in zicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 07:50

Wat raar dat die ambulance niet wilde komen!!
Bloed uit je ogen.... Zei ik in mijn vorige berichtje al, dat kan nooit goed zijn...
Hoe is het nu?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:13

Jeetje... ik had ZELF de ambulance gebeld i.p.v je vriend!

Ik vind het ook gevaarlijk worden... hij ziet zichzelf dood, jouw dood en andere gekke dingen... wie weet in een opwelling... kan je rare dingen van krijgen. Tijdens zulke toestanden/aanvallen is je vriend eigenlijk niet meer te voorspellen.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:30

Jeetje ik heb alles even doorgelezen, maar er is hier echt iets niet goed. Ik heb wel wat ideeen maar daar heb je niets aan. Hij moet verdorie goed onderzocht worden !!!
En wel nu !!

Volgende keer moet jij gewoon de ambulance bellen, en als ze niet willen komen dan overdrijf maar !! (ik vindt dit eigenlijk al heftig genoeg om ook nog eens een schepje bovenop te doen, maar als ze niet willen komen dan moet je wat)

Als ik jou was zou ik proberen zo veel mogelijk van de onderzoeken/gesprekken bij te wonen. Voor jou verwerkingsproces, want dit zal jou ook zeken niet in de koude kleren gaan zitten.

Morgen gaat hij naar de neuroloog ?? Ga je mee ?? Om te vertellen wat je allemaal gezien hebt. Kopieer eventueel deze verslagen als je niet mee kunt. Hij weet natuurlijk niet wat er gebeurt tijdens de black-outs !!

Meisje ik wens je veel sterkte !!

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:40

Ik zal het wel niet hardop mogen zeggen, maar ik begin langzamerhand vraagtekens te plaatsen bij dit hele topic.

Misschien ook wel het nadeel van schaduwaccounts, er is niets verifieerbaar.

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 11:17

Jeetje zeg,wat een verhaal,zit't echt met kippevel te lezen...
Ben benieuwd wat dit kan zijn..
Maar dat er bloed uit je ogen stroomd;heb ik nog nooit van gehoord...Maarja...
Hoe is 't nu dan met je vriend?

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 11:20

Volgende keer dat je vriend flauwvalt moet je als de donder de ambulance bellen. zeg maar dat hij op de grond ligt en dat je hem niet ziet ademen, en laat je paniek maar even goed merken. Dan komt de ambu echt wel. Laat hem niet zelf bellen, jij moet bellen. Dat een ambu niet komt bij flauwvallen, aanvallen die zeker 10 minuten duren en andere dingen die jij beschrijft geloof ik niet. Ik heb ook wel een idee wat het zou kunnen zijn maar de enige die dat echt kan beoordelen is de neuroloog. En die heeft er heel veel aan als jij hebt opgeschreven wat je allemaal ziet tijdens zo'n aanval, hoe lang het duurt, op welke momenten het gebeurt etc. Dus als het kan zou ik mee gaan. eet je ook zeker dat je vriend geen dingen vergeet, weglaat of afzwakt.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:39

Firedancer schreef:
Ik zal het wel niet hardop mogen zeggen, maar ik begin langzamerhand vraagtekens te plaatsen bij dit hele topic.

Ja, dat was ook mijn gedachtte nadat ik alles doorgelezen heb.
Als de ts zelf niet retioneel nadenkt op het moment dat ie flauw valt en zelfs niet meer ademt.
Dan een van de ouders toch wel? Die zien toch ook wat er aan de hand is?

Verder ts: is je vriend onderhand al in het ziekenhuis geweest?

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:04

Nou zeg..
Echt niet normaal dat de ambulance niet wil komen..
Als ze dit topic lezen dan zijn ze er volgens mij zo..
Misschien moet er een keer iets gebeuren als hij in het ziekenhuis is ofzo, als iemand van het ziekenhuis het ook meemaakt.
Ik hoop dat het snel voorbij is en nogmaals, heel veel sterkte!

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:09

Net wat ellebel zegt je moet de ambulance bellen als hij is flauwgevallen. Dan komen ze echt wel en snel ook...

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:38

Hhmm apart verhaal hoor....

Heb alleen het eeste stuk door gelezen maar daaruit krijg ik toch een beetje twijfels over de geestelijke toestand van je vriend.
Zou eerder denken dat het iets psychis is.

Gaat dit topic in de gaten houden

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:42

Toch lijkt me dit 'geval', om het zo maar even te noemen, niet iets voor het ziekenhuis, ja, misschien voor scans enzo maar ik denk dat het in zn hoofd zit, psychiater of psychiatrische inrichting zou ik naar informeren hoor. En dan een andere psych als de vorige keer, ze zijn allemaal anders.

Ik denk, dat als het een tumor is er toch andere dingen gebeuren, dit klinkt echt alsof er in zijn hoofd (gedachten ed) iets mis is.

Sterkte en houd ons op de hoogte.

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:50

Sjadron013 schreef:
Toch lijkt me dit 'geval', om het zo maar even te noemen, niet iets voor het ziekenhuis, ja, misschien voor scans enzo maar ik denk dat het in zn hoofd zit, psychiater of psychiatrische inrichting zou ik naar informeren hoor. En dan een andere psych als de vorige keer, ze zijn allemaal anders.

Ik denk, dat als het een tumor is er toch andere dingen gebeuren, dit klinkt echt alsof er in zijn hoofd (gedachten ed) iets mis is.

Sterkte en houd ons op de hoogte.

Een hersrentumor kan wel degelijk waanbeelden en agressie geven,het ligt er net aan op welk deel van de hersenen de tumor zit.

Ben het wel met je eens dat die jongen hulp moet hebben voordat ie of zichzelf of een ander wat aandoet

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 14:52

Mja als ik in deze situatie had gezeten had ik aan het begin al actie ondernomen, als je de verhalen ook leest merk je dat 'ie steeds verder 'doordraaid'...

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:13

Maar wat ik dan weer niet snap (misschien heb ik een stukje gemist?) maar hij woont nu op kamers en hij studeert of werkt dus waarschijnlijk ook wel. Is hij daar dan nooit flauwgevallen of ziet ie daar die zwarte dingen niet??

jessie1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:29

ik vind het een apart verhaal,zeg niet dat ik het niet geloof.
Als je vriend echt dit mee maakt dan moeten vrienden,familie of kennissen dit toch gezien hebben of iets gemerkt hebben?

Ik hoop voor je dat er iets aan gedaan word.

Misschien een idee om gewoon naar het ziekenhuis te gaan en te eisen dat hij onderzocht word.

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:35

Dat is inderdaad schrikken!

Zoiets heb ik ongeveer ook meegemaakt,, Een klasgenoot van mij(een jongen) die viel ook ineens neer die heb ik met een vriendin weer terug op bed geholpen en bij zn hoofd gaan zitten,, later werd ie wakker en keek heel eng/boos/vragend uit z'n ogen en ging lachen Blond Zoo raar was dat.. dus wij zeiden dat ie normaal moest gaan doen en toen was ie weer weg, dus van schrik gaf ik een klapje tegen zijn wang toen werd ie wakker maar draaide met zijn ogen.. die pupillen dan echt heel vreemd om te zien.. ik vond het hartstikke eng! dus kreeg al tranen in mijn ogen iemand anders die we riepen die ging snel een docent halen(waren op kamp) en die kwam dus ook snel.. Iedereen moest de kamer uit behalve die jongen dus en een vriendin en ik want wij moesten precies uitleggen wat er nou was.. Hun wisten ook niet wat het was maar bij die jongen was het eenmalig... Ik heb nog 2-3 uur half zitten huilen van schrik ik zag het telkens voor me.. heel erg vreemd..

Veel succes voor jullie allebei!

En hoop dat jullie er snel achter komen wat er precies aan de hand is.

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:38

ik reageer even om het topic terug te kunnen vinden
maar ik hoop dat je vriend snel beter wordt! en ik ben erg benieuwd wat het nou precies is!

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:00

Hoe is het nu dan met je vriend?
Ben wel nieuwschierig,omdat we vandaag nog niks van je gehoord hebben....

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:01

Ik vind het echt heel raar dat de ambulance niet wil komen. Stel hij komt echt een keer niet bij of hij komt heel raar terecht..

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:06

Ik vind 't ook maar raar dat de ambulance niet wou komen.
Mijn vriend was 's voor de gein aan 't achteruit lopen en viel dus op zijn achterhoofd;was éven bewusteloos maar kwam snel weer bij;en bloedde 'n beetje .Ik heb toen in paniek 112 gebeld en gevraagd of er 'n ambulance kon komen,en die was er dus binnen 10 min ong!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:38

jeetje wat raar zeg.
Ik hoop toch echt voor jou en je vriend dat snel tot op de bodem alles uitgezocht word en alles duidelijk word.
Ik zou di took super eng vinden.
Vooral met wat hij nu eergisteren heeft gedaan.
En idd, stroomt dat bloed als tranen uit zijn ogen? of rooddoorlopen ogen?

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:11

Ik begin ook mijn vraagtekens te krijgen bij dit topic...mag het denk niet zeggen maarja.

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:12

Dat heb je snel he, ivm schuilnaam..
Ik blijf het (probeer) geloven, want het is gewoon ZIEK als iemand dit voor de gein post.

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:14

Sjadron013 schreef:
Dat heb je snel he, ivm schuilnaam..
Ik blijf het (probeer) geloven, want het is gewoon ZIEK als iemand dit voor de gein post.

helemaal met je eens *LOL*
zo iets plaats je toch niet voor de lol
maar eerlijk gezegt begint er ook bij mij een
groot vraagteken boven het hoofd te hangen

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:22

Hier ook wel maarja,
hopen maar dat het wél serieus is..