ranna schreef:Wauw, dat jullie er allemaal zo luchtig over denken!
Ja je hebt ws meer kans te overlijden door een autoongeluk of iets dergelijks maar valt daarbij een langzame vergiftiging in het niet???
Maakt het feit dat je meer kans hebt op een dodelijk ongeluk dit soort vergiftiging oké?
Wat te denken aan al die mysterische gevallen van kanker maar ook van vele kwalen die niet te achterhalen zijn.
Chronische moeheid, spontane ontstekingen, allergiën enz.
Doktoren en patiënten die niet begrijpen waardoor een ziekte is ontstaan of wat er aan te doen en dat alles door dingen die zijn goedgekeurd door de overheid. Diezelfde overheid overigens die ons wel blauw laat betalen aan ziektekosten omdat de kosten van de gezondheidszorg de pan uitrijzen.
Als de overheid niet kritisch is met stoffen die gebruikt mogen worden maar wel een negatief gevolg voor onze gezondheid en kwaliteit van leven hebben moeten we het volgens mij zelf doen.
Dat houdt enkel in dat je nadenkt bij de keuzes die je maakt en kiest voor minder schadelijke zeepjes, shampoos en wat al niet meer. En laat de natuurlijke produkten dan wat duurder zijn ze gaan vaak ook veel langer mee dus die kosten heb je er snel weer uit.
Maar goed, ieder heeft het recht zijn eigen keuzes hierin te maken en mijn keuze moge duidelijk zijn
Dus jij gooit je levensstijl compleet om, wast je haar niet meer, gebruikt geen douchegel meer, gebruikt geen deo meer en poetst je tanden niet meer, omdat je er dood aan gaat???
Verklaar dan eens de mensen die steeds ouder worden.... De oudere mensen, die vroeger in mijnen werkten e.d. die 80/90 jaar worden...
Nee, er komt gigantisch veel kanker in mijn familie voor, maar hier wordt ik niet bang van!
Stap gerust nog een keer extra onder de douche als ik de hele dag op heb gewerkt en veel vieze dingen ben tegengekomen...
Als je het bedenkt kan je aan alles dood gaan, en van bijna alles kanker krijgen...
Maar als je alles doet zoals tegenwoordig hoort, zul je zien... Dat je alsnog kanker krijgt!
Stel dan ook eens aan jezelf de vraag: Waarom krijgt een zware roker geen longkanker, maar een niet-roker wel longkanker... Die vervolgens uitzaaiit en de dood wordt van diegene???
Waarom er niet luchtig over doen... Als je er panisch over gaat doen heb je geen leven meer!!!