Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jenslover schreef:Als je gauw last van droge ogen hebt/je traanvocht productie niet zo goed is, welke lenzen worden dan aangeraden harde of zachte?
Choicielover schreef:Citaat:-IK KAN EEN ZONNEBRIL IN DE ZOMER DRAGEN & GOED ZIEN
Je hebt ook zonnebrillen op sterkte hoor
nienke_92 schreef:Ben toch maar voor de bril gegaan. Het staat mij echt niet lelijk. En ik zie mij nog niet elke dag prutzen met die lenzen. Alleen al het idee dat ik die dingen in moet doen bezorgen mij de rillingen (weet trouwens niet waarom). Dus dan blijft er maar 1 optie over: de bril. Vandaar dat ik tegenwoordig met een bril rondloop.
Hozie schreef:Ik heb (nu nog) zachte lenzen, maar ik ben aan het kijken voor een bril. Lijkt me toch handiger, want die zet je makkelijker op en af, lenzen moet je steeds in en uitdoen. Om even een voorbeeld te geven: als ik 's avonds op bed lig en ik kan niet slapen, dan wil ik bv nog even tv kijken, maar ja...dan heb ik m'n lenzen al uit, dan moet ik ze helemaal opnieuw indoen. Een bril kun je meteen opzetten.
ranna schreef:Heb lenzen gehad maar mijn ogen zijn te droog waardoor ik meer zag zonder lenzen dan met. Net alsof je met ruitenwissers over een autoruit gaat die net niet vochtig genoeg is
Schoot niet op dus..
Jenslover schreef:Als je gauw last van droge ogen hebt/je traanvocht productie niet zo goed is, welke lenzen worden dan aangeraden harde of zachte?