Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boertjes schreef:Die man kan je ten eerste al aangeven omdat hij je zusje in het geslachtsdeel heeft gepierced, zonder toestemming neem ik aan, op minderjarige leeftijd.
Ten tweede is geslachtsgemeenschap door een 50 jarige met een minderjarige streng verboden, dus ook daar zou je hem voor aan kunnen geven.
Ik hoop echt voor jou dat je zusje bijdraait, en ik kan heel goed begrijpen dat je je zorgen maakt om haar. Maar denk ook wel om jezelf. Uiteindelijk maakt ze zelf de keuzes. Ook al moet je haar niet laten vallen, onder welke voorwaarde dan ook.
Heel veel sterkte en laat haar zeker dit topic eens doorlezen
Citaat:Die man kan je ten eerste al aangeven omdat hij je zusje in het geslachtsdeel heeft gepierced, zonder toestemming neem ik aan, op minderjarige leeftijd.
Ten tweede is geslachtsgemeenschap door een 50 jarige met een minderjarige streng verboden, dus ook daar zou je hem voor aan kunnen geven.
avanti4ever schreef:*off* zep en Rhiannon;Tuurlijk zullen de spiraaltjes nu veiliger zijn;
En toch is er dan nog steeds kans. Anyway ondanks mn moeders spiraal zit ik hier wel te typen dus,Het kan wel degelijk.
@ts, ik hoop dat alles goed komt
edit tikfoutje (spatie vergeten) en namen vet gemaakt
nightlover schreef:@ MaestroE en sharir :
Hij weet inderdaad heel goed waar hij mee bezig is ,
Hij pierct niet voor niks al 35 jaar !
Ik zeg ook niet dat ze er niet heen moeten om te laten piercen ,
Maar jonge meiden of ouders met jonge meiden kunnen er beter oppassen ...
Zeker meiden die er "aanleg" voor hebben zijn zo ingepakt bij hem.
Ikzelf heb ook mijn tongpiercing & navelpiercing bij hem gehaald,
Hoewel hij het 9 van de 10 keer over sex heeft heb ik totaal geen last van hem !
En je kan inderdaad best met hem lachen , Hij heeft de gekste opmerkingen....
Toch oppassen geblazen![]()
Mijn zusje moet a.s week naar de dokter en ik zal haar eens verbazen door mee te gaan.
Marijuhhhhh schreef:Ben zelf 16, heb geen spiraaltje, maar ben wel aan de pil. Zolang de pil bij mij goed werkt, hoef ik niet over een spiraaltje na te denken. Ik hoop dat je zusje al een tijd verkering heeft en niet met de eerste de beste het bed in duikt. Heb zelf al 2 jaar verkering met de zelfde jongen. Mijn ouders vonden het niet leuk, maar hadden het wel al verwacht.
Smystique schreef:Je zusje is lekker bezig zo te horen, maar hoe meer strijd jij of je ouders met haar voeren, hoe meer ze naar hem toegaat denk ik
Hebben je ouders al eens een goed gesprek met haar gehad?
nightlover schreef:Ja , maar dan loopt ze gewoon weg ...
Of ze trekt zo een grote smoel op dat ik er boos van word !
Ze krijgt meer als ik vroeger kreeg ,
En dan zo een grote mond : Neej !!
Vorige keer kreeg ze van mij al een tik , mijn ouders doen dat toch niet..
En een flinke tik mag ze best hebben .
Ze is toch niks gewent :
Bij het minste geringste begint ze te krijsen als een mager speenvarken![]()
Dusss mijn ouders hebben er niks op in te brengen !
Misschien kan de politie daar verandering inbrengen ,
Maar daar vraag ik maandag advies over ...
Tjaldur schreef:Als een 50-jarige man aan mijn 16-jarige zusje zou komen zou ik zijn *piep* eraf snijden! Sorry dat ik het zeg, maar het is echt niet normaal.