Geheugen als een vergiet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Geheugen als een vergiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 13:35

iik onthoud ook nooit dingen

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 14:09

Heb ik ook wel eens last van
ik werk in de horeca
en meestal neem ik pen en papier mee om de bestelling op te schrijven weetjewel
Maar als ik dat perongeluk een keer niet heb en ik sta bij een tafel van 4 en die vertellen wat ze allemaal te drinken willen, onthoud ik dat erg goed; maar als iemand anders vervoglens tegen mij begint te praten ben ik die 4 drankjes alweer vergeten! ahah
Of als ik thuis de hond brokken doe, en mijn moeder 10 minuten later vraagt of iemand de hond gevoerd heeft. moet ik even goed nadenken of ik dat nou gedaan ehb of niet Clown
Vervolgens krijgt de hond vaak 2 keer eten ; )!

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 14:12

Herken het ook! Heb er erg veel last van. Daardoor word ik echt gedwongen om alles in mijn agenda op te schrijven, en die dan ook echt mee te nemen en te gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 14:12

ik plak altijd tape ergens op en dan zet ik neer wat ik moet onthouden

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 21:35

Ik vergeet soms ook heel veel.
Vooral als ik een drukke periode heb en veel moet doen!

Er liggen dan dus ook altijd overal briefjes in huis,
en mn agenda staat bomvol.. Knipoog

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 21:38

Ik heb het ook heel veel, bij mij waarschijnlijk door de stress en ik had laatst ook nog B12 gebrek, heeft wrs ook eraan meegeholpen.

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 10:53

Ik heb er ook echt HELE erge last van... Het is zo frustrerend.. Het schijnt te maken te hebben met ontzwangeren.. Naja ik voel me af en toe ook 80..
Het enige wat ik er aan doe is echt alles opschrijven

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:14

Vroeger had ik een geheugen zo goed, ik onthield ales, langzaam werd dat minder na verschillende testen blijkt idd dat ik slechter geheugen heb dan normaal en daarbij nog eens een minimaal visueel geheugen (ik kan dus niet onthouden wat iem aanhad waar een cafe was oid of hoe iem eruit ziet als ik iem tegenkom)

nummerborden kan ik nog wel relatief goed onthouden maar zoals telefoonnummers ed kon ik vroeger heel goed maar nu niet meer en dat heeft ook wel te makenmet de techniek van tegenwoordig maar ja test liegen niet mn geheugen is niet goed en soms soms kom ik zelfs niet eens op een woord of een naam van ieman heel irritant.

greensleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 02:30

Bij mij was het op een dag zo erg, dat een klant zei wat hij wou, (broodafdeling albert heijn) ik het de hele tijd achter elkaar herhaalde in mijn hoofd (moest al de hele tijd aan iedereen vragen of het nou een halfje of een hele moest zijn, haha!) en toen ik het stickertje wilde maken al niet meer wist wat het was. En dat ging de hele tijd zo door.
Als vitamine B12 in vlees enzo zit, dan ligt het daaraan.. misschien toch maar pilletjes dan.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 09:27

Ik heb het ook wel.. Nagelbijten / Gniffelen
Dan loop ik naar boven om ding A op te halen, maar dan kom ik weer terug met B en weet ik niet meer waarom ik naar boven liep. Scheve mond
M'n moeder zegt ook zo vaak 'Oh help me even aan dit en dat te herinneren' Maar dat is ook hopeloos, vergeet ik ook meteen. Scheve mond

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 21:55

timokyana schreef:
hebben jullie ook dat je bijvoorbeeld ergen heen loopt om iets te doen of te pakken en je komt er dan aan dat je weer vergeten bent wat je nu moest doen?

inderdaad Tong uitsteken whahah dan moet ik altijd weer even terug lopen naar waar ik vandaan kwam ofzo en dan weet ik het meestal ( niet altijd Nagelbijten / Gniffelen) weer Vork Koe Gestoord

verder onthoud ik alle data of afspraken wel Tong uitsteken mijn ouders kunnen me altijd vragen op welke datum dit en dat was Vork hahah
Laatst bijgewerkt door 1234 op 25-01-07 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 21:59

herkenbaar! ik vergeet geen personen maar vooral dingen die ik moet doen. Als mensen vragen om iets te doen vergeet ik het heel vaak en niet opzettelijk. Het vervelende is dat mensen het niet helemaal snappen en het mij dan kwalijk nemen terwijl ik het ECHT vergeten ben.

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 10:51

... en dat leidt soms tot ruzies.
Dan vraagt vb. mijn zus om de was van de lijn te doen wanneer hij droog is. Vergeet ik gewoon en dan zegt ze dat ik lui ben.
Op het werk is het natuurlijk minder grappig.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 10:53

At the beginning of my life I had the choose between a good memory and being an asshole, I forgot which one I chose. Vork

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 12:50

Gister mn vitamines en ginko biloba neergezet om te nemen.
Natuurlijk vandaag were vergeten.... *zucht

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 12:52

door dat ik niet of bijna geen visueel geheugen heb kan ik ook niet onthouden wat iem aan had heel irritant dus stel dat ik een ongeluk zie gebeuren oid, en ik zou moeten zeggen wat de dader aan had ofzo (in geval dat de dader ervandoor gaat) kan ik dat niet Verward

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 18:45

Bij mij is het ook heel erg!!
Ik vergeet ook echt alles, ik heb op mijn kamer nu zo'n schrijfbordje staan voor kinderen Clown