Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThaGirl schreef:als je morgen naar de dokter gaat, moet je even een potje met wat (ochtend)urine mee nemen, dan kunnen ze gelijk kijken of je blaasontsteking hebt!
MelOdYs_Star schreef:IK vind het best jammer, er wordt haar heel veel advies gegeven en tips e.d, ze neemt het niet aan, maar ze reageerd ook niet... dat vind ik dan altijd zo ja, hoe zal ik het noemen, ja ik vind dat best irriterend eigenlijk.
nickyu schreef:hoeft niet ,,
had ooit een gescheurde nier , maar ook bij een nieronsteking kan je bloed verliezen zonder veel au te hebben
bloedophoesten kan een verwaarloosd koudje zijn , vervelend maar de pijn is overleefbaar
aan de andere kant bloed ,waarvandaan dan ook moeten alle alarm bellen doen rinkellen daar
het nog door tig andere nog mindere dingen veroorzaakt kunnen worden
martine15 schreef:Sorry sorry..!! dat ik zo laat reageer. Heb vanochtend direct de arts gebeld. En mocht gelijk komen. Door verwezen naar ziekenhuis. Het is waarschijnlijk nierbekkenontsteking. Ze bellen morgen ochtend over de uitslag. Het flauwvallen kwam waarschijnlijk door voedselgebrek. Bedankt allemaal.. ik snap jullie reacties ook wel.
martine15 schreef:Ik bel morgen 8 uur direct huisarts...