Moe, heel erg moe..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Moe, heel erg moe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 16:41

Vandaag weer naar de dokter geweest. Hij begon meteen weer over ''psychologische oorzaken''. Omdat ik 2 jaar geleden depressief ben geweest. Eens word ik daar toch gek van. Ik bén niet meer depressief en ik héb geen problemen meer, helemaal niet. Ik ben gewoon moe, that's it. Wáárom toch altijd weer meteen die problemen van 2 jaar geleden erbij halen?! Nouja, ik moet over 2 weken terugkomen. Denk alleen niet dat ik ga, heb het even voor de zoveelste keer gehad met dokters..
Die Ginseng mag ik nu trouwens ook niet meer van mijn moeder. Het word dus moe blijven vrees ik.

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 16:42

hoezo mag je die ginseng niet? Nors opkijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 16:43

De dokter heeft gezegt dat je daar allergisch voor kan zijn. Rolleyes
Mán wat haat ik die man opeens. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 16:49

Hej juul wat naar voor je Ach gut

Mss is het al gezegd maar bij de Kruidvat bij ons hebben ze hele rekken vol met natuurlijke dingen die je een beetje kunnen helpen. Vooral die druppels van A. Vogel werken bij mij best goed. Ik ben ook een tijdje geleden echt zo moe geweest, alleen kon ik daarbij ook niet slapen al was ik nog zo moe en mijn concentratie was ook echt dramatisch. Nu heb ik dus druppels genomen en het heeft mij erbovenop geholpen. Op de verpakkingen staat precies waar het voor is en het is ook niet zo duur dus je kan het eens proberen.

Sterkte meis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 16:54

Dankje! Lachen
Ik zal het eens aan mijn moeder vragen maar ik denk dat ik zoiets ook niet mag. Ze is er heilig van overtuigd dat de dokter gelijk heeft en dat ik idd weer 'problemen' heb. En dat ik daar maar wat aan moet gaan doen. Terwijl ik zelf zeker weet dat dat niet zo is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 16:58

Ohjee, moeders ook altijd! Anders zou je het eens moeten overleggen met haar. Of je gaat samen met haar even langs in het winkelcentrum. De meiden bij de Kruidvat hebben zelf ook vaak wel kennis van die druppels dus die zouden uitleg kunnen geven.

Als er wat is... je weet me te vinden he meis?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 17:00

Ze wil er zo wel even met me naar gaan kijken gelukkig. Lachen
Heeft het nog een preciezere naam?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 17:03

Oh mooi zo! Nee, het is gewoon A. Vogel als je binnenkomt meteen naar rechts dan loop je zo tegen die wand aan. Op de doosjes staat precies welke je kan gebruiken voor welke klachten. Daarbij staan er nog veeeeel meer van die dingetjes daar, hopen dat je iets kan vinden wat je helpt *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 17:05

Ok, dankjewel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 17:53

Van A. Vogel konden we niks tegen vermoeidheid vinden maar nu hebben we een middeltje van Supradyn gekocht. Kijken of dat gaat helpen. Lachen

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 18:11

Heb net het hele topic doorgelezen en ik herken mij er erg in. Ik heb al meerdere jaren last van een 'winterdip'. Het is ook niet zozeer dat ik depressief raak, maar gewoon dat ik op een gegeven moment, rond oktober, november echt helemaal op ben. Je bent 's ochtends te moe om uit bed te komen en je moet nog de hele dag. Ook bij mij had dat duizelingen en een enkele keer zelfs flauwvallen tot gevolg. Ik heb bijvoorbeeld vorig jaar winter wekenlang iedere avond om half 9 in bed gelegen, dat soort dingen. Het is behoorlijk rot als je alleen maar naar school gaat, thuiskomt, huiswerk maakt en weer gaat slapen...Boos!

Maar goed nieuws. Ik heb iets gevonden wat mij tot nu toe goed helpt Lachen Winterdipjes kunnen veroorzaakt worden door een gebrek aan zonlicht. Daarvoor zijn speciale lampen te krijgen, die een zeer fel licht geven waar je energie uit kan halen. Hier naast mij op tafel staat bijvoorbeeld de Philips EnergyLight. Halfuurtje tot een uurtje per dag ervoor gaan zitten, en ik voel mij een stuk fitter Haha! Je moet er wel echt voor gaan zitten, lamp staat op korte afstand, maar je kan gewoon de krant lezen of internetten Knipoog
Moet eerlijk zeggen dat de lampen vrij prijzig zijn, maar ik ben heel de winter nog niet bij de dokter geweest! En dat was vorig jaar wel anders...Dus misschien is dit voor jou en anderen een tip!

Hoop in ieder geval dat je je ook snel weer beter voelt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 18:31

Dankje! Ik zal het onthouden. Lachen

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 12:21

Ginseng werkt heel anders als supradyn. En het is echt wel zo dat sommigen van Ginseng minder moe worden. Maar je kunt van zoveel dingen minder moe worden, het hangt er maar net van af waar het aan ligt!

Je kunt overal allergisch voor zijn, maar Ginseng is niet specifiek iets waar veel mensen allergisch voor kunnen zijn hoor.

Ik snap wel dat je moeder niet wilt dat je zomaar van alles probeert, maar toch helpt Ginseng soms heel goed (en Spirulina kan ook weleens heel goed werken)

Gaat die dokter verder niks meer uitzoeken dan????? Beetje raar.

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 12:48

dit komt me allemaal erg bekent voor.
Ik ben telkens ook moe.
Daarnaast heb ik ook nog dat ik telkens misselijk ben, steken in mn buik.
Ik heb me bloed ook laten testen om pfeifer, maar dat heb ik in 2005 gehad en dat kan ik niet meer zo snel krijgen. Daarna heb ik nog maagpilletjes geslikt maar dat hielp ook niet. Vandaag dus weer bloedgeprikt voor me schildklier en op nog paar dingen. Morgen moet ik naar de dokter dus we zullen wel weer zien wat er uit komt.
Ik heb ook wel is dat ik mn hartkloppingen heel hard gaan en een steek..
succes verder bij jou. Begrijp echt niet dat en dokter dat zo kan zeggen.

MeMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 12:50

Misschien gewoon bloedarmoede? Zijn dezelfde klachten...

Noetanchamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 12:54

MeMar schreef:

Dat was dan gebleken n.a.v het bloedonderzoek wat TS heeft laten doen.
Ik volg dit topic even..Sterkte Knipoog

MeMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:08

Noetanchamon schreef:
MeMar schreef:

Dat was dan gebleken n.a.v het bloedonderzoek wat TS heeft laten doen.
Ik volg dit topic even..Sterkte Knipoog

Dat klopt ook, maar ik las daar verder iets over, dus ik dacht merk het even op Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 22:37

ZoekStalling schreef:
Ginseng werkt heel anders als supradyn. En het is echt wel zo dat sommigen van Ginseng minder moe worden. Maar je kunt van zoveel dingen minder moe worden, het hangt er maar net van af waar het aan ligt!

Je kunt overal allergisch voor zijn, maar Ginseng is niet specifiek iets waar veel mensen allergisch voor kunnen zijn hoor.

Ik snap wel dat je moeder niet wilt dat je zomaar van alles probeert, maar toch helpt Ginseng soms heel goed (en Spirulina kan ook weleens heel goed werken)

Gaat die dokter verder niks meer uitzoeken dan????? Beetje raar.

Dokter wou geen verder onderzoek doen idd. Beetje jammer want waarschijnlijk is het een vitaminetekort en geen psychische oorzaak wat de dokter dacht. Vitaminetekort denk ik omdat ik sinds ik Supradyn slik wat minder moe ben. Het gaat dus al wat beter gelukkig. Lachen

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 23:48

Dat is mooi dat je wat minder moe bent..

Ik lag eigenlijk dat je je vaak moe voelde, voel je je ook moe als je verplicht laat naar bed toe gaat en vroeg op staat?