Is best wel vette creme. zonder allemaal parfum en alcohol enzo.
als ik jou was zou ik die eens voor laten schrijven dan ja
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laar schreef:die heb ik ook op voorschrift van de dokter/dermatoloog.
Is best wel vette creme. zonder allemaal parfum en alcohol enzo.
als ik jou was zou ik die eens voor laten schrijven dan ja
die is niet meer te lezen, maar het staat niet op de tube *pakt tube erbij* nouja, tube, het is eigenlijk een soort potje
weet niet hoe je dat moet zeggen
zolang dit helpt, gebruik ik het nog, maar dan heb ik weer iets nieuws voor het geval dat
het zóu een pot kunnen zijn. dermatoloog was zo vriendelijk om mij een herhaal recept van 10x voor te schrijven en dan voor 10x één KILO! 

anders dan weet mn mam ook niet waar ik het over heb
ja, we zijn een beetje raar thuis

wordt daar echt helemaal gek van en ook body lotion kan ik niet smeren, omdat daar teveel 'zooí' inzit, zoals parfum enz. dat gaat namelijk zo ontzettend te branden
op deze manier weet ik ondertussen dat ik niet de enige ben die door deze 'hel' heen gaat.
en sta de laatste 2-3 jaar erg veel in de keuken, maar heb zelf nog nooit op deze manier een infectie gehad, maar echt vreselijk voor je!
weet je ook waardoor het komt? grills, vet of bezig zijn met voedsel? nieuwsgierig 
), bij mij doet het juist zo ontzettend zeer. vooral mn zware hormoonzalf, dan moet ik echt iets te doen hebben, want heb anders het gevoel dat alles van mn lichaam afvalt. zeg maar geen handen en geen armen meer
) maar pfff zweet prikt ZO erg in mijn eczeem, dan staat echt heel mijn rug in brand. echt heel erg..
er staan ook de namen bij van de personen die ze schreven. in mijn profiel is dus gewoon een selectie gedichten die ik mooi vind
zit daar gewoon lekker heel hard overheen te lezen
maar zweet prikt echt heel erg, heb het vooral ook met sporten, ook met paardrijden als we hard aan het werk worden gezet
maar dan niet op mn rug, vooral mn armen en mn heupen, precies waar je broekband zit.
dan hoef ik me hier zelf ook geen zorgen over te maken

Moniqueedgar schreef:sandr0 schreef:Mijn dochterje van nu 6 heeft ook last van eczeem klachten. Sinds kort heeft ze daarbij ook een hele droge schilferige huid. Ook in haar gezichtje heeft ze nu droge schilfers. Nou is er bij de drogist een zalfje te verkrijgen ( parvenac)
Ik heb eens gelezen op de site van kindereczeem dat deze zalf niet goed is.Heb het zelf wel een tijdje gehad voor mijn dochtertje maar was niet voldoende.
Ik gebruik nu voor mijn dochter haar gezicht cardiflor zalf van vsm dit is homeopatisch en speciaal voor eczeem klachten.Dit werkt goed bij haar.