Ik neem niet eens meer de moeite om het nog te proberen.. Heb alles al geprobeerd.
Ik heb heel vaak hoofdpijn, dus nu gebruik ik van die oplosdingen (echt heel vies, maar altijd beter dan pillen slikken)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
avanti4ever schreef:hoi hoi
Even een vraagje; Wie hier heeft er nog meer moeite met pillen doorslikken?
Ikzelf moet een aspirine al in vieren delen zijn het grote capsules (zoals sommige antibiotica) begin ik er niet eens aan.
Ik weet niet hoe het kan maar ik krijg het gewoon niet weg .Soms komen ze ook weer gewoon omhoog..
Ik blijf altyd gewoon ontspannen enzo maak me er verder ook niet druk over snap alleen niet waarom ik dat steeds heb?
Meer mensen last van?
Groetjes,
Zonnebloem schreef:ik kauw alles fijn. Van paracetamol, ibuprofen tot allerhande capsules. Niet slim, nee en ook erg smerig maar je moet wat.
Wat een enkele keer wel eens wil lukken met gladde pillen is ze met yogi nemen. Weet niet waarom maar dat wil nog wel eens werken.
avanti4ever schreef:@ brammetje ow ok zal t eens proberen hoewel ik dat waarschijnlijk enger vind dan gewoon doorslikken maar wat ondanks dat ik gewoon ontspannen ben niet wil lukken op een of andere manier