[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjoEisla

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:52

hij is zeker al een stukje uitgegroeid denk zon 3 mm misschien al 4 entoen was ie ontstoken/ geirriteerd. nu nergens last meer van nja laat em dan wel zitten.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:41

EEn vraag: hoelang duurt het als je een tepelpiercing hebt laten zetten voor dat het goed genezen is, want mijn zwager heeft er een laten zetten voor 4 weken terug

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:28

Uhm tegen mij hebben ze gezegd 9 maanden, dan issie helemaal genezen, en heeft er zich littekenweefsel gevormd
Maar ik heb er helemaal geen last van gehad, en kan hem er ook al een dag uit hebben,,
( heb hem 1 en een halve maand)

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:11

Ik heb het idee dat mijn navelpiercing aan het uitgroeien is. Onder het bovenste bolletje is het rood (lijkt op een litteken) maar ik heb daar een tijd geleden ook een "pusbolletje" gehad en op advies van de dokter doorgeprikt zodat de pus eruit kon en daarna goed schoongemaakt en gehouden. Zou dat rode van het ontsteken zijn of van het uitgroeien? Wat denken jullie?

Kan ik hem dan het beste eruit halen om lelijke littekens te voorkomen of is het daar al te laat voor? ik wil hem natuurlijk het liefst in houden.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:17

even wat goede fototjes
navel
Afbeelding

oorflappie/ tragus
Afbeelding

Labret/lip
Afbeelding

Kraakbeen(bovenoor)
Afbeelding

zo en nu mag niemand meer vragen wat een tragus is *LOL*

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 16:19

CheRel schreef:
Ik heb het idee dat mijn navelpiercing aan het uitgroeien is. Onder het bovenste bolletje is het rood (lijkt op een litteken) maar ik heb daar een tijd geleden ook een "pusbolletje" gehad en op advies van de dokter doorgeprikt zodat de pus eruit kon en daarna goed schoongemaakt en gehouden. Zou dat rode van het ontsteken zijn of van het uitgroeien? Wat denken jullie?

Kan ik hem dan het beste eruit halen om lelijke littekens te voorkomen of is het daar al te laat voor? ik wil hem natuurlijk het liefst in houden.

ik heb geleerd niets door te prikken, ik heb dat ook heel lang met me bovenste gehad, is nu niet meer mee aan de hand, en tjah, even naar een piercer ik heb geen flauw idee hoe het eruit ziet, bovendien krijg je van je navelpiercing eruit halen zowiezo niet zo'n heel charmant litteken..

Inno1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:14

eej eej,

Ik heb een vraag aan jullie.
Ik had in maart 2006 een tong piercing laten zetten, het zetten deed echt helemaal geen pijn, en me tong was na 2 dagen al weer heel mooi dun.
Nu was ie na 3 maanden een keer los gegaan, dus toen wilde ik hem er thuis weer indoen, maar was ie al een stukje dichtgegroeid. Nu wil ik weer graag een tongpiercing laten zetten, maar doet dat dan heel veel meer pijn dan de eerste keer laten zetten??

Groetjes Tamara

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:09

hebben jullie dit ook?

dan lig ik in bed en dan ga ik in mijn slaap over mijn navelpiercing heen die blijft haken!! aaah, pijnlijk!!!

ik weet niet of die van mij is uitgegroeid... ik hoop het niet, maar het lijkt of het staafje meer te zien is. of ik zie spoken. Nors opkijken

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:13

@ Inno1985: Heb de mijne net pas een ruime week, dus zou het eerlijk gezegt niet weten.
Verder uit mijn omgeving trouwens ook niemand die 'm opnieuw heeft laten zetten...

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:31

milo je kan het zien als er boven het bovenste knopje (dus erachter dan zie je er niks van ) rood litteken weefsel te zien is.. ik ga deze week ff voor een goed passende naar de vd Knipoog

kadeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:08

Iemand ervaring met industrials?
Ik wil nu al anderhalf jaar een, maar mag nog steeds niet..Maar ik zal proberen een deal te sluiten met m'n ouders (A) Als ik voor de komende 2 trimesters goeie punten haal en erdoor ben voor dit jaar, dan krijg ik een industrial !

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:11

PrinCessRomy; gaaf zeg die dubbelle navelpiercing Ja alleen heb ik onder m'n navel niet echt een flapje en een lelijke navel (daarom heb ik een groot bolletje/ diamantje aan de onderkant, zie je m'n lelijke navel niet Haha! )

Die dubbele tragus is ook echt supergaaf!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:47

kadeetje schreef:
Ik wil nu al anderhalf jaar een, maar mag nog steeds niet..Maar ik zal proberen een deal te sluiten met m'n ouders (A) Als ik voor de komende 2 trimesters goeie punten haal en erdoor ben voor dit jaar, dan krijg ik een industrial !

Ik heb 10 maanden geleden er een laten piercen ofzo Lachen

Nog 6 dagen met het lange staafje.... Zucht Tong uitsteken Ik ben echt aan het aftellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 22:51

kadeetje schreef:

Ik heb er een, maar dat wist je al. Clown
Vind hem nog steeds super gaaf, maar heb er nog steeds last van en hij is 9 v/d 10 keer weer ontstoken. Nagelbijten / Gniffelen

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 10:57

milo schreef:
hebben jullie dit ook?

dan lig ik in bed en dan ga ik in mijn slaap over mijn navelpiercing heen die blijft haken!! aaah, pijnlijk!!!

ik weet niet of die van mij is uitgegroeid... ik hoop het niet, maar het lijkt of het staafje meer te zien is. of ik zie spoken. Nors opkijken

ja dat heb ik soms ook, ik weet niet precies wat ik doe maar het doet goed pijn!

FlappieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 11:10

Ik heb op 23 december jl. weer mijn navelpiercing laten zetten. 8 jaar geleden heb ik er ook al 1 gehad. Maar die genas niet mooi. Altijd wel een litteken gehouden, maar mij daar niet verder aan gestoord. Omdat ik nu 25 kilo afgevallen ben, heb ik hem toch weer laten plaatsen. Vind hem erg mooi. Ik had natuurlijk last van littekenweefsel, dus ikvoelde het wel toen hij weer gepierced werd, haha.

En nu maar hopen aan dat deze wel mooi geneest! Aan mij zal het niet liggen,blijf er helemaal vanaf alleen met schoonmaken en spul er op doen. En goed mijn handjes wassen haha

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 11:27

Voor de mensen die hun tongpiercing (of andere) niet loskrijgen en zo meteen geen handschoenen hebben: propere zakdoek werkt ook prima, ook te gebruiken voor het steviger aandraaien!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:55

MarjoEisla schreef:
milo je kan het zien als er boven het bovenste knopje (dus erachter dan zie je er niks van ) rood litteken weefsel te zien is.. ik ga deze week ff voor een goed passende naar de vd Knipoog

oei volgens mij heb ik dat wel een beetje..

ik heb hem nu vier maanden, kan hij blijven uitgroeien dan??...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 13:57

Uitgroeien is mogelijk, even goed in de gaten houden.
Je kunt het beste even terug gaan naar je piercer, die kan je het beste informeren.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 15:14

wat gebeurd er eigenlijk als een piercing uitgroeit?
hoor het veel van mensen, maar die term snap ik niet helemaal
komt die dan helemaal weer uit je lichaam dan

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:37

dan hou je er een zeer lelijk litteken over, je piercing krijg steeds meer ruimte en ruimte.

vandaag zag ik mn nicht op mn werk en wat die had Bloos! ik schrok me het lazerus! ze had oorbellen laten schieten en die zaten (waren bolletjes) zo diep in haar oor gedrukt! en pijn dat ze had, nouja ik losser gemaakt (je ziet nu weer dat t een bolletje is en och wat was ze blij, haar oren waren helemaal paars en toen dat bolletje uit der oor was (losser zat dus) bloeden dat het deed. maar ze was zo blij haha ze zegt het voelt zo opgelugd, het brand niet meer etc. ik heb gezegd dat ze terug moest gaan naar de shop, want dit was echt aso!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:38

Mazzel-meid schreef:
PrinCessRomy; gaaf zeg die dubbelle navelpiercing Ja alleen heb ik onder m'n navel niet echt een flapje en een lelijke navel (daarom heb ik een groot bolletje/ diamantje aan de onderkant, zie je m'n lelijke navel niet Haha! )

Die dubbele tragus is ook echt supergaaf!

thanks, ik heb gelukkig een hele mooie en zeer diepe navel, wel handig, alleen is mn bovenste niet helemaal recht gezet, maar ach het heeft wel wat (niet op de foto te zien ik trek hem recht)

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:40

ik heb mijn navelpiercing laten zien aan een klasgenoot en die zei: 'ach nee joh!!!'

volgens mij is het gewoon een velletje of zo, waar hij erin gaat.want je ziet het alleen als je de piercing omhoog trekt zeg maar.

princesromy: balen he, een scheve piercing!! ik baal echt. al zie je het niet echt zeggen mensen. ik zie het heel goed!!

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:50

Heb nu weer een gewone in, had er 1 waar aan de bovenste bolletje een zetting zit en als hij dan wat omhoog zit hangt het heel irritant... Deze zit toch wel fijner en is chirugisch staal en ik reageer er niet op. Das wel beter vind ik toch meer keus in (goedkopere) piercings kopen!!
Maar volgens mij kan de piercing ook kleiner lijken als de zwelling helemaal verdwenen is..

kadeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:47

_Scarlet_ schreef:
Ik heb 10 maanden geleden er een laten piercen ofzo Lachen

Nog 6 dagen met het lange staafje.... Zucht Tong uitsteken Ik ben echt aan het aftellen.

Anthea schreef:
Ik heb er een, maar dat wist je al. Clown
Vind hem nog steeds super gaaf, maar heb er nog steeds last van en hij is 9 v/d 10 keer weer ontstoken. Nagelbijten / Gniffelen

Ik wil hem echt dolgraag...Geneestijd is dus lang ? En blijkbaar ook lastig (onstekingen,..) Sigaar ?
Achja...Is dat staafje eigenlijk dik? Kan je eigenlijk ook andere dinges steken in je industrial dan zo'n doodnormaal zilveren staafje?