Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CheRel schreef:Ik heb het idee dat mijn navelpiercing aan het uitgroeien is. Onder het bovenste bolletje is het rood (lijkt op een litteken) maar ik heb daar een tijd geleden ook een "pusbolletje" gehad en op advies van de dokter doorgeprikt zodat de pus eruit kon en daarna goed schoongemaakt en gehouden. Zou dat rode van het ontsteken zijn of van het uitgroeien? Wat denken jullie?
Kan ik hem dan het beste eruit halen om lelijke littekens te voorkomen of is het daar al te laat voor? ik wil hem natuurlijk het liefst in houden.
kadeetje schreef:Iemand ervaring met industrials?
Ik wil nu al anderhalf jaar een, maar mag nog steeds niet..Maar ik zal proberen een deal te sluiten met m'n ouders (A) Als ik voor de komende 2 trimesters goeie punten haal en erdoor ben voor dit jaar, dan krijg ik een industrial !
kadeetje schreef:Iemand ervaring met industrials?
Ik wil nu al anderhalf jaar een, maar mag nog steeds niet..Maar ik zal proberen een deal te sluiten met m'n ouders (A) Als ik voor de komende 2 trimesters goeie punten haal en erdoor ben voor dit jaar, dan krijg ik een industrial !
milo schreef:hebben jullie dit ook?
dan lig ik in bed en dan ga ik in mijn slaap over mijn navelpiercing heen die blijft haken!! aaah, pijnlijk!!!
ik weet niet of die van mij is uitgegroeid... ik hoop het niet, maar het lijkt of het staafje meer te zien is. of ik zie spoken.
MarjoEisla schreef:milo je kan het zien als er boven het bovenste knopje (dus erachter dan zie je er niks van ) rood litteken weefsel te zien is.. ik ga deze week ff voor een goed passende naar de vd
Mazzel-meid schreef:PrinCessRomy; gaaf zeg die dubbelle navelpiercingalleen heb ik onder m'n navel niet echt een flapje en een lelijke navel (daarom heb ik een groot bolletje/ diamantje aan de onderkant, zie je m'n lelijke navel niet
)
Die dubbele tragus is ook echt supergaaf!
_Scarlet_ schreef:Ik heb 10 maanden geleden er een laten piercen ofzo![]()
Nog 6 dagen met het lange staafje.... ZuchtIk ben echt aan het aftellen.
Anthea schreef:Ik heb er een, maar dat wist je al.
Vind hem nog steeds super gaaf, maar heb er nog steeds last van en hij is 9 v/d 10 keer weer ontstoken.