russel schreef:Ik moet mijn geliefde pringels laten staan, jullie mogen lekker drop blijven eten en pringels
Ieder nadeel hep zo z'n voordeel. Mijn collega's zijn ook altijd jaloers op mij. Drop op doktersadvies, dat willen ze allemaal wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Ik moet mijn geliefde pringels laten staan, jullie mogen lekker drop blijven eten en pringels
Needje schreef:Kom anders een poosje mee mutsen
Dan is je bloeddruk zo een stuk hoger!
Lunas schreef:@ Wendel: bij mij is het ook dat wanneer ik me juist druk/zenuwachtig maak of met problemen zit, mijn bloeddruk daalt. Het heeft bij mij een omgekeerd effect. Bij de meeste mensen stijgt hun bloeddruk, bij mij dus net niet. Ik probeer me dus ook altijd rustig te houden.
Soms heb ik ook dagen dat ik al bij het opstaan me enorm moe voel. Dan weet ik dat mijn dag naar de bom is en ik heel de dag dit gevoel zal hebben. Dat is balen!
Op mijn werk is er iemand die maar niet snapt waarom ik geen bloeddonor ben. Maandelijks kunnen wij nl. op het werk bloed geven en in ruil hiervoor krijgen we een dag recup. Die mens vindt dat geen reden om geen bloed te geven!! Daar kan ik me echt kwaad in maken.
Ik lees hier dat enkelen bij een dipje snel zout nemen en het terug goed komt. Bij duurt het echt enkele dagen vooraleer ik me terug top voel na zo'n dipje.
Jasper schreef:Als een Mod gaat mee-mutsen, waarschuw dan even, dat willen we niet missen
Djilan schreef:En zoute chips? Dus de naturel ed zeg maar?
Djilan schreef:zoute haring?