gaatje in mijn tand,HELP!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Re: gaatje in mijn tand,HELP!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 23:26

bij mij was het dinsdag ook onder Nagelbijten / Gniffelen Tong uitsteken
en het was helemaal de achterste kies, dus ze moest lekker prutsen om er goed bij te komen *LOL* Schijnheilig

floor__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 23:27

Voor een gaatje ben ik nog nooit verdoofd Knipoog

Alytuiere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 23:29

had vorig jaar voor de eerste keer twee gaatjes, maar heb het zonder verdoving laten doen..

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 01:04

ook ik ben doodsbang voor de tandarts. Ik had een tandarts die mijn onderkaak niet fatsoenlijk verdoofd kreeg. Echt een hel was dat, heb 6 weken met een holle kies gelopen omdat ik niet durfde te gaan (vakantie speelde ook mee, maar was maar wat blij dat we de dag erna op vakantie ginge, had er toch geen last van). Toen werd de pijn plots ondraaglijk, de laatste 3 dagen van de vakantie, thuis naar de tandarts gegaan, was gelukkig boven.
Ben van tandarts gewisseld, had er gen vertrouwen meer in. Toen moest er uit mijn onderkaak een verstandskies getrokken worden. Die deed mega-zeer, er zat een ontsteking omheen. Was echteen week verschrikkelijk zenuwachtig. Maar met 2 verdovingen was het helemaal klaar.
Verdoving vind ik nooit prettig voelen, maar het is geen ramp. Ik vind het gewoon een rotgevoel, en daarna proef je dat hele bittere spul van de verdoving. Eerlijk gezegd heb ik dat liever als zonder verdoving vullen.

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 01:07

Tsja...ik heb weinig keus, mijn tandarts zegt altijd dat hij zijn handen langer heel wil houden...dus verdoving Lachen

Vind het ook niet erg, ben als de dood voor pijn in mijn mond, dan maar zo'n spuit Lachen En zelfs dan lig ik nog te paniekeren op die stoel

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 09:17

Volgens een vriendin van mij viel de spuit reuze mee! Zij is zelf ook als de dood voor naalden!

Succes vandaag!

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 09:28

Ik ben niet bang voor de naalden maar meer voor behandeling zelf Knipoog

Maar heel veel sterkte vandaag! En het is zo'n heerlijk gevoel als je weer omhoog komt uit die stoel Lachen

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:28

Kitty84 schreef:
Tsja...ik heb weinig keus, mijn tandarts zegt altijd dat hij zijn handen langer heel wil houden...dus verdoving Lachen

Vind het ook niet erg, ben als de dood voor pijn in mijn mond, dan maar zo'n spuit Lachen En zelfs dan lig ik nog te paniekeren op die stoel

inderdaad! hier ga ik helemaal in mee! gelukkig dat ik vorig jaar voor het laatst 1 gaatje had Lachen

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 14:51

pfew ben net terug.

al met al viel het wel mee,alleen die spuit vond ik verschrikkelijk en die voelde ik toch meer als ik verwacht had.
van de behandeling zelf weinig gevoeld.
loop er nu alleen als een gek bij,met mijn dikke mond.
en het doet nu toch best zeer.maja dat gaat wel weer over.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:02

Ik doe het echt ALTIJD met verdoven. Ik vind het heerlijk om niks te voelen. Bij diepe gaatjes krijg ik van mijn tandarts een prik (da's ff vervelend) en dan ben je urenlang 'uitgeschakeld'. 't Is wat minder als je vervolgens bij de buschauffeur moet gaan uitleggen waar je heenmoet Haha!
Bij oppervlakkige gaatjes krijg ik altijd een verdoving die maar 30 min werkt, dat gebeurt niet met een naald maar met een soort slangetje tussen het tandvlees. Dat voel je dus helemaal NIET, als het begint te werken voel je al helemaal niks meer.
Ik heb wel eens gaatjes zonder verdoving laten vullen bij m'n oude tandarts, maar dat was echt een ramp, dan lag ik gewoon de hele tijd zo stijf als een plank, met verdoving merk je er veel minder van. Ik heb ook erg gevoelige tanden en ik zou nu dus echt niet anders meer willen. Spuit mij maar plat Clown