Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariseLover schreef:@ Meissie17: ja misschien is dat wel zo, maar daar gaat het niet om, als je bang bent ergens voor maakt het niet uit of het wel echt 'gevaarlijk' ofzo is.. dan wil je gewoon dat het er niet is. Ik weet ook wel dat het gek is om bang te zijn voor iets wat je niks kan doen en wat er eigenlijk niet is (als je er niet in gelooft). Maar mensen die bang zijn voor spinnen (ik zelf ook hoor, maar die beesten kunnen eigenlijk niks), willen ook niet bij hun in de buurt komen ofzo.. Zit ook tussen je oren, maar is wel heel vervelend!
MariseLover schreef:@ CaroleKlomp: ik weet ook niet waarom ik bang ben.. ik ben sinds ik weer op m'n eigen kamer slaap niet meer bang, heel raar! Slaap nu met de deur open en licht op de gang aan.. dat gaat heel goed. Voel soms wel alsof iemand bij me is, nu ook weer op dit moment, maar ben dan niet meer bang. Ik was echt bang voor die ene geest. Net als je misschien bang kan zijn voor iemand waar je ruzie mee hebt ofzo, of iemand die je pest. Maar die heb ik al een paar nachten niet gevoeld.