Angst voor geesten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tutje_D

Re: Angst voor geesten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 22:00

@ shillelagh:
ik heb dat ook wel eens dat ik zo iets heb van he de gordijnen bewegen :S
maar dan is het wel schemerig maar dat is denk ik dat gewoon al je je ogen zo beweegt

suc-6 ermee

MariseLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-06 21:19

@ CaroleKlomp: ik weet ook niet waarom ik bang ben.. ik ben sinds ik weer op m'n eigen kamer slaap niet meer bang, heel raar! Slaap nu met de deur open en licht op de gang aan.. dat gaat heel goed. Voel soms wel alsof iemand bij me is, nu ook weer op dit moment, maar ben dan niet meer bang. Ik was echt bang voor die ene geest. Net als je misschien bang kan zijn voor iemand waar je ruzie mee hebt ofzo, of iemand die je pest. Maar die heb ik al een paar nachten niet gevoeld.

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 21:43

Sorry hoor maar volgens mij lacht jullie geest ja in jullie hoofd zich te pletter. Jullie gaan er veel te veel op in kom op mensen je eigen geest zet je voor de gek dat is toch wel duidelijk of niet dan !!!

MariseLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-06 21:55

@ Meissie17: ja misschien is dat wel zo, maar daar gaat het niet om, als je bang bent ergens voor maakt het niet uit of het wel echt 'gevaarlijk' ofzo is.. dan wil je gewoon dat het er niet is. Ik weet ook wel dat het gek is om bang te zijn voor iets wat je niks kan doen en wat er eigenlijk niet is (als je er niet in gelooft). Maar mensen die bang zijn voor spinnen (ik zelf ook hoor, maar die beesten kunnen eigenlijk niks), willen ook niet bij hun in de buurt komen ofzo.. Zit ook tussen je oren, maar is wel heel vervelend!

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:20

MariseLover schreef:
@ Meissie17: ja misschien is dat wel zo, maar daar gaat het niet om, als je bang bent ergens voor maakt het niet uit of het wel echt 'gevaarlijk' ofzo is.. dan wil je gewoon dat het er niet is. Ik weet ook wel dat het gek is om bang te zijn voor iets wat je niks kan doen en wat er eigenlijk niet is (als je er niet in gelooft). Maar mensen die bang zijn voor spinnen (ik zelf ook hoor, maar die beesten kunnen eigenlijk niks), willen ook niet bij hun in de buurt komen ofzo.. Zit ook tussen je oren, maar is wel heel vervelend!

Hej,
Ik geloof er zelf wel in en ik doe er ok veel dingen mee. Maar goed kijk je kan wel iets aanvoelen en natuurlijk is dat eng maar laat het voor wat het is en ga er niet op in want anders gaat je eigen geest er namelijk mee spelen en dat moet je ook niet hebben dus ik zou het echt even met rust laten of even links laten liggen hoe moeilijk het ook is.

sterkte

MariseLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-06 22:55

Meissie17, ik probeer nu ook steeds te denken "is het echt? of denk ik dat het echt is en maak ik mezelf gek?" en vaak merk ik dat ik mezelf gek maak... kan nu ook wel 'normaal' denken, dat is wel heel fijn. Ben nu ook niet echt heel bang meer, slaap weer gewoon op m'n eigen kamer. Met een lamp op de gang aan en de deur open gaat dat heel goed. Als ik bang ben ga ik een vriend smsen, of wat lezen. Dat werkt wel. Als ik aan andere dingen denk vergeet ik de angst, totdat het gevoel weer terug komt, maar dan kan ik me redelijk snel over m'n angst heen zetten.
Het gaat dus wel beter.. Lachen ben er heel blij mee, en vind het nu ook niet meer zo heel erg dat ik soms 'geesten kan voelen'.

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 23:57

*abbo*

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 14:10

MariseLover schreef:
@ CaroleKlomp: ik weet ook niet waarom ik bang ben.. ik ben sinds ik weer op m'n eigen kamer slaap niet meer bang, heel raar! Slaap nu met de deur open en licht op de gang aan.. dat gaat heel goed. Voel soms wel alsof iemand bij me is, nu ook weer op dit moment, maar ben dan niet meer bang. Ik was echt bang voor die ene geest. Net als je misschien bang kan zijn voor iemand waar je ruzie mee hebt ofzo, of iemand die je pest. Maar die heb ik al een paar nachten niet gevoeld.

Ik heb die ervaring zelf niet, dus het is een beetje moeilijk praten. Immers dat wat ik nu denk en voel, kan mogelijk omslaan als je het zelf mee maakt.

Toch probeer ik altijd mijn angst te verklaren. Heb ik geen reden om bang te zijn en kan ik mezelf recht aankijken, dan kan ik het los laten. Misschien vindt een geest het plezierig om in je buurt te zijn of wil deze je iets vertellen. Zp heb ik het wel eens horen vertellen.Ik denk dat ik daar geen moeite mee zal hebben zolang het maar niet hinderlijk is.

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 15:31

ik weet al best een poos dat ik mediamieke gaven heb en werk al een poosje in mijn vrije tijd als Medium.
Als ik iemand kan helpen of met vragen mijn PB staat vrij hoor.