Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:ik heb mn tussenvwervels in onderrug bijna weg. Mijn bekken is gekanteld en is een stukje bot vergroeid. Rug is veel te hol en hierdoor krijg ik ook last van mijn schouders, hehehehe, wat kan je slecht in elkaar gezet worden door je ouders he, haha
mn zusje had met 17 1e hernia en heeft er nu 3 jaar later weer 2.
Met rijdne heb ik vooral last als ik spring, dus doen we dat niet meer ( veel), uitmesten en water slepen moet ik mee uitkijken, maar vaak doe je toch wat teveel en merk je dat uur erna pas.
Ik zou gewoon rijdne als je geen last van hebt, alleen uitkijken met wat je doet en hoelang je het doet.
Norway_girl schreef:
Ik hoop in ieder geval niet in een corset te moeten. dat lijkt me zo vreselijk!
Sjonniej schreef:Norway_girl schreef:
Ik hoop in ieder geval niet in een corset te moeten. dat lijkt me zo vreselijk!
Je kan beter nu een paar jaar in een korset zitten, dan je hele leven last ervan houden.
Norway_girl schreef:Ik vraag mij trouwens ook af hoe jullie dat met Gym doen? (voor diegenen die Gym hebben)
Norway_girl schreef:Ik heb ondertussen de uitslag binne!
Mijn onderste ruggenwervel zit vastgegroeid aan mijn bekken. De uisteeksels van mijn onderste wervel zitten vastgegroeid. Ze doen er verder niets aan en ik moet oefeningen doenJippie daar ben ik nu blij mee
Maar ja laten we niet klagen.
WannieSannie schreef:Ik houd ook heel erg van tekenen dat kon ik eerst ook niet meer zo goed(door het gebogen zitten), maar nu heb ik van mijn ouders een schildersezel gekregen