Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hasten schreef:Automutilatie is ook geen schreeuw om aandacht Armaris, waarom verteld het meisje dat de TS kent het dan niet gewoon aan iedereen en waarom mag de TS het dan niet doorvertellen? Geloof idd wel dat je er de rest van je leven last van hebt.
Nouks schreef:Cissie: Wél is het vaak zo, dat bij automutilatie bij jongeren, de ouders hoofdoorzaak zijn van het probleem. Ondersteuning bij het oplossen van de problemen (nee, automutilatie is niet hét probleem) is dan ook meestal ver te zoeken...
Nouks schreef:Cissie: Wél is het vaak zo, dat bij automutilatie bij jongeren, de ouders hoofdoorzaak zijn van het probleem. Ondersteuning bij het oplossen van de problemen (nee, automutilatie is niet hét probleem) is dan ook meestal ver te zoeken...
MariseLover schreef:@ Armaris: ik heb dan wel haar vertrouwen geschonden, maar misschien wel tegelijkertijd haar leven gered! Ze is echt een gevaar voor zichzelf. En over die thuissituatie, mijn ouders zijn vrienden van hun, ik ken die mensen zelf ook goed. Ze zouden hun kinderen NOOIT slaan of iets in die richting... echt niet...
@ Iwam_Fjord: inderdaad, er wordt nu (als het goed is) wat aan gedaan. Zolang zij niet met haar ouders ging praten, kon er niks aan gedaan worden. Het gaat dan van kwaad tot erger. Nu voelt ze zich waarschijnlijk wel opgelucht.
MSQuincyTE schreef:Jij kunt er niks aan doen dat zij zich zelf snijd.
Zij is toch echt de enige die zich zelf dat kan afleren omdat niet te doen.
Ik haat mij zelf ook wel eens maar daarom snij ik mij zelf niet want dat is het domste wat je kunt doen.