Laura goes prof ;)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: Laura goes prof ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 06:45

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 11:56

Wauw, klinkt goed Laura! Ben toch wel erg jaloers, als ik al die mooie foto's hier zie Bloos
Zelf zit ik ook te denken om toch maar 'ns een goede sportschool op te zoeken, want hoewel ik toch redelijk tevreden ben met mijn lijntje, wil ik toch graag wat meer (buik- en arm)spieren kweken.
Maar, is er toevallig iemand die weet wat 'goed' is voor een 15-jarige. Want ik weet natuurlijk zelf ook wel dat ik niet dezelfde trainingen moet gaan doen als een volwassen vrouw die al 10 jaar aan intensieve krachttraining doet. Heb er zelf helemaal geen verstand van, al die verschillende soorten trainingen enzo, zou graag meer willen weten erover, waarmee je wat traint, want erg zwaar is, en wat is bijna voor iedereen wel goed te doen? Waarmee moet je beginnen, hoeveel keer in de week is aan te raden?
Natuurlijk ben ik van plan goede begeleiding te zoeken, en ik weet dat ik niet kan verwachten dat ik binnen 2 weken zo'n superstrak lichaam heb als Laura en Renske Tong uitsteken Maar dat is ook helemaal niet mijn bedoeling, ik wil gewoon een iets 'gevormder' lijntje, zeg maar Lachen

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 13:16

Rens en Quel: goede foto's! Lachen Renske dat zonder trainen, zie toch wel aardig wat spier. Zo zie je dat lichamelijke arbeid ook helpt Haha!
Myukii, ik zou een goede sportschool uitzoeken waar ze goed adviseren. Wat goed is voor jou kan ik niet zo vanachter de computer zeggen Lachen Maar krachttraining is iig een goed begin Lachen

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 14:05

ziet er goed uit Quell!!
@laura, dat ik op stal werk is mn geluk idd! zie ook goed verschil tussen mei toen ik daar begon en met nu, na paar maandjes daar werken Lachen

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 14:09

Quellian ziet er zeker niet verkeerd uit maar gelukkig zie je toch nog wel verschil tussen iemand die veel traint zoals Laura of lichamelijk zwaar werk heeft zoals Renske en iemand die niet (zo fanatiek) sport.

Anders zou het wel heel oneerlijk zijn dat de een zich moet afbeulen in de sportschool en dat de ander het komt aanwaaien.

Hoewel de een ziet er van nature ook al beter uit dan de andere zie dat topic over mooi zijn en dat is natuurlijk ook niet eerlijk.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 15:04

Complimenten Laura en Renske mag er ook zeker wezen! Hm krijg nu compleet minderwaardigheidscomplex...

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 16:23

De één heeft eerder aanleg dan de ander. Dat is absoluut waar. Zo heb je bodytypes endomorph, ectomorph en mesomorph. Dat houdt ahw in dat er mensen zijn die veel aanleg hebben voor vetopslag,(endomorph) voor spieropslag,(mesomorph) en voor geen vet/geen spier.(ectomorph) En daar de tussentypes zoals meso-endo, etc zijn daar natuurlijk ook. Ik heb van nature brede schouders en mijn heupen zijn gelukkig even breed als zijn borstomvang. Spieren hechten vrij snel, vet helaas ook wel. Ik ben een meso-endo bodytype. Dan zijn er ook mensen die heel rank en tenger zijn die niks aankomen van wat dan ook, die hebben het ook een stuk moeilijker om spieren eraan te trainen.
Denk dat renske tussen ecto-meso zit.

Dus als je gaat trainen moet je kijken naar je natuurlijke lichaamstype en je bouw. mensen met brede heupen en smalle schouders kunnen beter hun schouders trainen dan hun kont en die zones. Om alles weer wat in proporties te krijgen.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 18:36

Ziet er goed uit, ik wil weer gaan sporten, maar nog geen idee wat, liefste sportschool, maar kan me daar niet zo makkelijk toe zetten ben ik bang, vooral als ik stage moet gaan lopen binnenkort.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 18:53

Fijn topic Laura Lachen Motiveerd mij weer om door te gaan met sporten Lachen

Ik fitness 3 a4 keer per week een uur. Voornamelijk kracht. Haal ik ook zelf het meeste voldoening uit. Doe wel elke keer ook crosstrainer, fietsen en lopen van de cadio. Mn conditie mag ook wel beter nl Knipoog

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 19:54

Ziet er goed uit dames

Ik heb wat vraagjes,

Kun je zelf ook wat trainingen doen?
Ik wil graag wat vet van mijn buik weghebben,die spieren wat strakker

Bovenbenen,boven armen zit genoeg spier aan,
Krijg ik teveel reacties over wat ik daar toch mee doe,

maar hoop op wat tips van jullie!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 01:19

Oeh... Als ik dat zo zie en lees begint het hier wel weer te kriebelen... Heb een aantal jaren geleden Body Combat met paardrijden en af en toe Body Pump en Body Step gecombineerd en binnen no time had ik een mooi strak gespierd figuurtje... Heerlijk ook om je zo uit te kunnen leven in de sportschool en vol energie en adrenaline door het leven te gaan...

Helaas nu een zware full time job, naast een paard, huishouden en een vriendje, dus nu al chronisch tijd tekort.. Maar wie weet als ik dit topic eens vaker bekijk de kriebels heviger worden Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 01:28

Suzanne F. schreef:
Complimenten Laura en Renske mag er ook zeker wezen! Hm krijg nu compleet minderwaardigheidscomplex...

Das nergens voor nodig!!
Je hebt straks een lief kleintje van jou&je vriend samen en heb je profiel nog ns ff bekeken en zo'n beetje alles wat je maar kan wensen heb je (knap gezichtje, leuke vriend & hele gave paarden en noem maar op)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 04:47

Renske_ schreef:
Suzanne F. schreef:

Das nergens voor nodig!!
Je hebt straks een lief kleintje van jou&je vriend samen en heb je profiel nog ns ff bekeken en zo'n beetje alles wat je maar kan wensen heb je (knap gezichtje, leuke vriend & hele gave paarden en noem maar op)

Idd, zo heeft iedereen iets waar ie trots op kan zijn. De meeste minderwaardigheidscomplexen zijn IMO onnodig Ja

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 12:55

Renske_ schreef:
Das nergens voor nodig!!

Lief! Bloos
Maar nu begin ik inmiddels wel weer te verlangen naar een slank mooi figuurtje hoor. Maar ga er mn best voor doen na het kleintje! Moet eerlijk zeggen dat ik het niet kan opbrengen om naar de sportschool te gaan maar met gecontroleerd eten en wat lichamelijk werk kom ik ook wel een eindje hoor, iig dat ik tevreden met mezelf kan zijn. Zoals Laura lukt me toch niet zonder veel inspanning.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 18:44

Leuk en interessant topic Lachen.
Ik ben zelf geen fanatiek fitnesser (doe het wel eens, maar mijn ding is het niet) maar ben op andere vlakken wel heel sportief. Ik ben erg met mijn lichaam bezig altijd, heb van mezelf een mooi figuur maar wil dat ook graag houden Haha!. Ik kom niet snel aan maar als je sport wordt je gewoon strakker en dat vind ik veel mooier. Ben nu hardlopen weer aan het oppakken, ik heb vroeger (als 13 jarige ofzo) op atletiek gezeten dus dat heb ik toen ook al veel gedaan. Ik heb geen idee in hoeverre hardlopen invloed heeft op je figuur (het is natuurlijk wel cardio) maar het voelt goed!
Ik rijd geen paard meer en daardoor zijn mijn buikspieren een beetje verdwenen, erg jammer. Wil eigenlijk beginnen met sit-ups enzo maar om dat structureel elke dag te doen moet ik mezelf echt een schop geven.

Als ik dit zo lees gaat het toch wel kriebelen om meer te doen, ik vind brede gespierde vrouwen niet mooi en wil dat ook echt niet worden, maar zie hier nu dat je ook gewoon een beter figuur kan krijgen van krachttraining. Vind jou er zo goed uitzien Laura!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 19:02

Ben geen fitnesser hoe jullie het doen bewondering. Ik vind het saai na een week Haha!
Maar ik doe wel intensief gevechtsport.
Vorig jaar nu is het veel minder Bloos door mijn studie.
Ik zat aan veertien uur training soms. Wel met stages bij in het weekend.
En je voelt je echt beter. Alleen krijg je niet zo een bespierd lichaam door

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 23:53

Zo, veel geleerd hier.
Sinds mei rij ik alleen nog maar recreatief paard en dat is te merken.
Niet qua gewicht of omvang maar voel zelf dat het allemaal veel strakker was als nu.
Woon op paar minuten fietsen van http://www.flash-gym.nl af, iemand ervaring daarmee?
Ga daar een maand kijken hoe het bevalt. Wil gewoon weer meer sporten, conditie moet beter en het mag gewoon allemaal wat strakker Knipoog Maar vind goede begeleiding wel belangrijk, dus ben benieuwd.

Sindskort ook met baantjes zwemmen begonnen, maar dat kan alleen op maandag, woensdag en vrijdag ochtend tussen 7 en 9 of 12 en 13 uur. Betekend dus vroeg op, al voel je jezelf dan wel heel de dag heel goed Haha!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 11:14

Ziet er heel goed uit hoor laura, quellian en renske.
ik doe eigenlijk niet zo heel veel, maar heb zelf wel een echte blokjesbuik ( en geen vrouwen armen Tong uitsteken )