Ik plunder en schrans aan alle kanten en kom geen gram aan, dus vind het wel prima zo

Tot vorig jaar 10kg zwaarder geweest door medicijnen.
Edit: fotootje van mijn pens...

http://img81.imageshack.us/img81/3402/diane26emvw8.jpg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar dat is ook helemaal niet mijn bedoeling, ik wil gewoon een iets 'gevormder' lijntje, zeg maar

Renske dat zonder trainen, zie toch wel aardig wat spier. Zo zie je dat lichamelijke arbeid ook helpt 
Maar krachttraining is iig een goed begin

Motiveerd mij weer om door te gaan met sporten 
Suzanne F. schreef:Complimenten Laura en Renske mag er ook zeker wezen! Hm krijg nu compleet minderwaardigheidscomplex...
Renske_ schreef:Suzanne F. schreef:Complimenten Laura en Renske mag er ook zeker wezen! Hm krijg nu compleet minderwaardigheidscomplex...
Das nergens voor nodig!!
Je hebt straks een lief kleintje van jou&je vriend samen en heb je profiel nog ns ff bekeken en zo'n beetje alles wat je maar kan wensen heb je (knap gezichtje, leuke vriend & hele gave paarden en noem maar op)
Renske_ schreef:Das nergens voor nodig!!
Je hebt straks een lief kleintje van jou&je vriend samen en heb je profiel nog ns ff bekeken en zo'n beetje alles wat je maar kan wensen heb je (knap gezichtje, leuke vriend & hele gave paarden en noem maar op)
.
. Ik kom niet snel aan maar als je sport wordt je gewoon strakker en dat vind ik veel mooier. Ben nu hardlopen weer aan het oppakken, ik heb vroeger (als 13 jarige ofzo) op atletiek gezeten dus dat heb ik toen ook al veel gedaan. Ik heb geen idee in hoeverre hardlopen invloed heeft op je figuur (het is natuurlijk wel cardio) maar het voelt goed!
door mijn studie.
Maar vind goede begeleiding wel belangrijk, dus ben benieuwd.
)