Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CoolFlower schreef:Ik heb wel honger maar ik wil niet eten omdat ik verliefd ben op een jongen en dus denk dat hij me eenv reetzak vindt. me ouders wrden nu ook al kwaad op me. Vandaag weer nks gegeten, zelfs geen tosti, had ik zelfs geen zin in. Broodje gezond lust ik niet, tomaten (, of sla
)
Bedankt voor de vele en soms ook lange reacties! Ik heb hier echt wat aan
(en dietiste vindt ik veel te duur, kan het ook wel zelf, metjullie hulp)
CoolFlower schreef:Ik heb wel honger maar ik wil niet eten omdat ik verliefd ben op een jongen en dus denk dat hij me eenv reetzak vindt. me ouders wrden nu ook al kwaad op me. Vandaag weer nks gegeten, zelfs geen tosti, had ik zelfs geen zin in. Broodje gezond lust ik niet, tomaten (, of sla
)
poes schreef:CoolFlower schreef:Ik heb wel honger maar ik wil niet eten omdat ik verliefd ben op een jongen en dus denk dat hij me eenv reetzak vindt. me ouders wrden nu ook al kwaad op me. Vandaag weer nks gegeten, zelfs geen tosti, had ik zelfs geen zin in. Broodje gezond lust ik niet, tomaten (, of sla
)
Dus jij eet niet omdat een jongen zou denken dat je een vreetzak bent???![]()
Um... zucht...
dieper zucht...
enfin toch maar poging doen:
Meid waarschijnlijk vind die gast jou vreemd omdat je NIET eet of dat je zo'n nerveuze trien bent die alleen maar aan haar lijn denkt...
En nog eens, NIET eten maakt op de lange duur ziek of net gevoeliger voor dik worden.
VERDORIE KIND EET DAN TOCH!
Heus, je weet niet wat voor mogelijke problemen je je op de hals haalt...
Olifant schreef:als die jongen jou een vreetzak vind dan heeft hij maar lekker pech ,
hij moet je tog nemen zoals je bent?
Nicky__ schreef:Ik kan echt niks eten, op school en smorgens ook niet, dus smorgens neem ik drinkontbijt, en ik eet pas uit school, ook al is dat soms pas om half 4
CoolFlower schreef:Olifant schreef:als die jongen jou een vreetzak vind dan heeft hij maar lekker pech ,
hij moet je tog nemen zoals je bent?
Das ook weer waar. Heb nog nooit met een jongen gehad
CoolFlower schreef:
Dus jij eet niet omdat een jongen zou denken dat je een vreetzak bent???![]()
Um... zucht...
dieper zucht...
enfin toch maar poging doen:
Meid waarschijnlijk vind die gast jou vreemd omdat je NIET eet of dat je zo'n nerveuze trien bent die alleen maar aan haar lijn denkt...
En nog eens, NIET eten maakt op de lange duur ziek of net gevoeliger voor dik worden.
VERDORIE KIND EET DAN TOCH!
Heus, je weet niet wat voor mogelijke problemen je je op de hals haalt...
guanacotje schreef:*zucht* aan dit soort domme uitspraken kan ik me doodergeren
niet eten is in de mode blijkbaar
sjah, het is niet mijn gezondheid die eronder lijdt
aukje91 schreef:Eet je wel genoeg bij het ontbijt, lunch en avond eten? (je zal wel niet lunchen aangezien je niet eet op school)