Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shaar schreef:Ach, ik ken het.
Heb ook wel eens gehoord dat mensen dachten dat ik anorexia had, en sowieso hoor ik altijd 'jeetje, jij bent echt dun!'
Ik ben 1.84m en weeg 57 kilo. En je wilt niet weten wat ik allemaal naar binnen werk
Haha, maar meid, wees gewoon jezelf, jij weet wel beter

)!!Nu weeg ik 62-63 kg en ben echt super super blij met mn lijf 

Altijd leuk die opmerkingen of suggesties...
. Mensen denken ook vaak door mijn slank postuur en lengte dat ik jonger dan 16 ben
! Kaka schreef:Eindelijk ben ik een beetje aangekomen twee jaar geleden. Ben tot mijn 21e 55 kg bij 1.82 geweest. Nu zit ik tegen de 60 kg aan.
Vond het zelf vooral vervelend, de rest van de wereld was van mening dat ik niet mocht zeuren (ik wilde ook wel eens zaniken over mijn gewicht, maar helaas, werd niet getolereerd. Ik mocht er alleen stomdoof bij zitten als het gesprek over dieeten e.d. ging). Ik kan eten wat ik wil en nog steken die ribjes uit. Heb sinds 2 jaar gelukkig een kont (yes!!!) en er beginnen zich heupen te vormen (JAAAA).... Zal voor de rest van de wereld heel vervelend zijn, ik heb eindelijk het idee dat er wat vrouwelijks aan mij begint te groeien. Nu nog uitkijken dat het niet doorslaat naar de andere kant, he.
Dat had ik dus
maar ik was ooit ook echt dun
(gelukkig ben ik daar nu vanaf).
).