Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunshine80 schreef:Heel apart verhaal! Lijkt me allemaal geen pretje. Heb ook veel menstruatiepijn gehad, maar bij mij bleek na een operatie dat ik endometryose had.
Probeer er toch meer info over te krijgen en je goed voor te lichten, dan kom je later ook niet voor verrassingen te staan....
Citaat:Volgens de gynaecoloog was het vooral een wonder dat ik in twee baarmoeders tegelijk zwanger was geraakt. Ik had natuurlijk die zogezegde tussenschede en blijkbaar waren er aan beide kanten spermacellen terechtgekomen. Vraag me niet hoe dat kan, ik weet het niet. Het had net zo goed gekund dat ik eerst in de ene en een paar maanden later in de andere baarmoeder zwanger geraakt zou zijn. De gynaecoloog grapte dat mijn man minstens een ‘dubbelloopsgeweer’ moest hebben om dit zo gelijktijdig voor elkaar te krijgen.
beantsje schreef:Maar door de hormoonhuishouding krijg je echt geen tweede eisprong als je al zwanger bent. Ook niet als je twee baarmoeders hebt. Dat maakt niemand mij wijs.
Dus dat je eerst in de ene en een paar maand later in de andere uterus zwanger kunt worden, is echt nonsens.