Hoe krijg ik buikspieren??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoe krijg ik buikspieren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 15:53

Haha! Buikspieren heb je al hoor! Haha!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 15:56

haha ja.. mr ik wil zo'n mooi buikje.. Dat je ze tenmiste ook ziet Knipoog

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:00

Op een normale maar bewuste manier op je voeding letten. (Dat betekent goed eten en weinig snoepen, en dus niet minder eten!!)
En oefenen. Oefeningen, hoepelen vind ik een creatieve.
Sch*t aan de rest! Doen, hoppa!
Oefenen!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 16:02

haha ja oefeningen doen is geloof ik het enige wat echt helpt. En minder snoepen... tjaa ik probeer juist aan te komen.. (ben best dun, maar wil me strakke buikje houden vandaag de buiksspieroefeningen)

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 16:04

Ik heb ze niet expres gekregen, je ziet bij mij zelfs een beetje blokjes.. vind ik niet zo mooi.
Vooral door de paarden, uitmesten en weet ik het allemaal.
Ik denk dat je anders toch echt buikspieroefeningen moet gaan doen.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-06 16:05

oehh ik wil wel een beetje blokjes.. mooimooi. smaken verschillen natuurlijk Tong uitsteken. Helaas komt het bij niet zomaar Tong uitsteken. ik ga gewoon een uitmest baan zoeken Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 17:09

Ik weet niet of het er al tussen staat, maar tijdens het trap lopen je buik aanspannen, en met paardrijden.

thinkaboutit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-06 17:10

hoepelen

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 13:40

Met paardrijden, als ik op Trana zit (ijslander) en als ik tölt zit ik automatisch door. Maar ik heb geen idee hoe je precies een 'strak buikje' herkend. Ik ben namelijk niet dik (bijna te dun). Maar om nou te zeggen dat ik een 'strak buikje' heb? Geen idee Clown

Ik ga ook maar eens 20 zit-ups doen! s'Ochtends en s'avond Clown .

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 17:06

haha wordt al moe bij de gedachte:P

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 11:16

Waarom start je dit topic uberhaupt als je er toch niks voor wilt doen..?
Dit komt je echt niet aanwaaien hoor Clown

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 12:09

Mietje: omdat ik wou weten of die apparaten hielpen of er vergelijkbare apparaten waren

traan_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 17:41

Tong uitsteken heb al een paar keer 50x zo'n buik oefening gedaan! Wel spierpijn, maar dat heb ik er wel voor over Knipoog

20x is trouwens binnen 5 minuten wel gedaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 17:45

Ik nem even een abbonement.. is wel een handig topic Haha!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 18:03

Ja ik ben benieuwd naar dat apparaat waar iemand in dit topic had was dus wel hielp!

Ziiggy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:52

bij blokker staat er nu een voor €3,50.. Zal wel neit veel zijn maar het is het proberen waard misschien...

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 14:42

C_hristel schreef:
Hoihoi Knipoog

Nou de titel zegd het al: hoe krijg ik buikspieren?

Heb ja al Haha! Haha!

Sit-ups Ja
Ik doe een schema op de sportschool en daar zitten ook buik spier oefeningen in dus hoef eigenlijk weinig te doen.
Iedere dag 50 situps doe ik er zelf nog bij.
Komaar met dat strakke buikje Ja

Verder doen wij een ONWIJS goed werkende oefening, op de sportschool, spierpijn gegarrandeerd.
Je gaat liggen op een smal bankje, dan pak je het bij je hoofd vast.
Je trekt (zonder je handen want die zitten aan het bankje Knipoog ) je knieen naar je toe waarbij je rug iets van de grond komt, dan strek je ze langzaam weer to je weer recht bent maar NIET op het bankje leggen, er moet spanning op blijven staan.
Ik doe hem 12-10-8 keer. Lachen
Daarvoor 2 keer 15 Lachen

Snap je het of moet ik het tekenen ?

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 14:42

Flying_Angel schreef:
Ik nem even een abbonement.. is wel een handig topic Haha!

En een nutteloze post.

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 14:43

C_hristel schreef:
Maar er bestaan toch van die soort tril apperaatjes die je dan op je buik zet? heeft iemand hier ervaring mee? Of heeft iemand een goede tip hoe ik snel aan buikspieren komt?

Wat is snel ?
Snel een strak buikje wordt hem niet hoor, en als je er niet voor wilt doen (tril apparaatjes Gaaaap ) dan heeft het geen zin.
Het vergt wel dicipline.
Een strak buikje zit er niet van de ene op de andere maand hoor.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 14:47

en t schijnt ook te helpen als je je buik in houd af en toe. dan span je je buikspieren namelijk aan. dat kun je gewoon doen terwijl je bezig bent met andere dingen. weet niet of t helpt. nog niet zelf geprobeerd. ben al tevreden met mijn buik;)

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 15:42

Ik doe al 1,5 jaar buikspieroefeningen, elke avond 50.
Maar mn vetlaagje zit er nog steeds en verschil zie ik niet Vork

SprinT_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 19:45

ma ma een hoepele of fitnisseee

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 20:00

Vue schreef:
Je trekt (zonder je handen want die zitten aan het bankje Knipoog ) je knieen naar je toe waarbij je rug iets van de grond komt, dan strek je ze langzaam weer to je weer recht bent maar NIET op het bankje leggen, er moet spanning op blijven staan.

Dit is inderdaad een hele goede ! Die moet ik ook doen met volleybal , naar een paar weken zie en merk je echt resultaat ! wij doen altijd 2x een kwartiertje krachtoefeningen.

* TIP 1 *Wat ook een goeie is dat je plat op de grond gaat liggen . Dan doe je je linker arm en rechter been omhoog. Dan je rechterarm en rechterbeen omhoog. telkens een kort tikje.. 10 cm omhoog eventjes vasthouden.. ( 5 sec. ) en weer loslaten.. als je het eenmaal doorhebt doe je het in een vloeiende beweging , eerst 10 x de ene kant .. dan 10 x de andere kant ! Best zwaar maar het werkt wel.

* TIP 2 * Ook is het goed als je plat op de grond gaat liggen en je doet je armen en benen een stukje van de grond af. Dit echt lang proberen vol te houden , eerst 10 seconden , dan 20 , dan 30 en steeds een stukje langer , overdrijf het niet want je krijgt gegarandeert ontzettende spierpijn !!

* TIP 3 * Traplopen.. heel fanatiek een paar x omhoog.. dan springen met 2 voeten tegelijk naar de volgende tree.. ik zou dit niet in huis doen want je ouders / buren hebben er gegarandeerd last van Nagelbijten / Gniffelen gewoon een keer in een openbare ruimte doen Nagelbijten / Gniffelen Niets aantrekken van de gek kijkende mensen Nagelbijten / Gniffelen

* TIP 4 * Ga op de grond zitten met je benen recht vooruit , ga iets naar achteren hangen en probeer je benen van de grond af te krijgen ( dit helpt ook om je bovenbenen te trainen ) Hou dit eventjes vol en neem dan weer eventjes rust , als je voelt dat je buikspieren gaan "prikkelen" nog even doorgaan , dan gaan ze pas echt "vet" verbranden !!

En dan heb je natuurlijk nog de gewone sit-ups ! Clown
Sterkte met de spierpijn Ach gut Maar je krijgt er een strak buikje van hoor !

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 20:57

Eejj schreef:
Vue schreef:

Dit is inderdaad een hele goede ! Die moet ik ook doen met volleybal , naar een paar weken zie en merk je echt resultaat ! wij doen altijd 2x een kwartiertje krachtoefeningen.

* TIP 1 *Wat ook een goeie is dat je plat op de grond gaat liggen . Dan doe je je linker arm en rechter been omhoog. Dan je rechterarm en rechterbeen omhoog. telkens een kort tikje.. 10 cm omhoog eventjes vasthouden.. ( 5 sec. ) en weer loslaten.. als je het eenmaal doorhebt doe je het in een vloeiende beweging , eerst 10 x de ene kant .. dan 10 x de andere kant ! Best zwaar maar het werkt wel.

* TIP 2 * Ook is het goed als je plat op de grond gaat liggen en je doet je armen en benen een stukje van de grond af. Dit echt lang proberen vol te houden , eerst 10 seconden , dan 20 , dan 30 en steeds een stukje langer , overdrijf het niet want je krijgt gegarandeert ontzettende spierpijn !!

* TIP 3 * Traplopen.. heel fanatiek een paar x omhoog.. dan springen met 2 voeten tegelijk naar de volgende tree.. ik zou dit niet in huis doen want je ouders / buren hebben er gegarandeerd last van Nagelbijten / Gniffelen gewoon een keer in een openbare ruimte doen Nagelbijten / Gniffelen Niets aantrekken van de gek kijkende mensen Nagelbijten / Gniffelen

* TIP 4 * Ga op de grond zitten met je benen recht vooruit , ga iets naar achteren hangen en probeer je benen van de grond af te krijgen ( dit helpt ook om je bovenbenen te trainen ) Hou dit eventjes vol en neem dan weer eventjes rust , als je voelt dat je buikspieren gaan "prikkelen" nog even doorgaan , dan gaan ze pas echt "vet" verbranden !!

En dan heb je natuurlijk nog de gewone sit-ups ! Clown
Sterkte met de spierpijn Ach gut Maar je krijgt er een strak buikje van hoor !

Vue, na 5 keer dat doen begon ik m'n buikspieren al flink te voelen Clown
Eejj, tip 1 en 2 zijn ook erg goed en niet super moeilijk ofzo Lachen

Ik ga hier iig zeker wat mee doen. Wel vaker een poging gewaagd maar ja een twee weken hou je het vol en het wordt steeds minder haha Vork

FlynnlOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:32

hoe gaan die sit-ups precies? Clown