Is mij gelukkig nog nooit overkomen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:o jawel, lees maar de bijsluiter in de verpakkingen, daar staat dat je dan moet ontsnappen en persen ofzoNee bij mij is nog nooit het touwtje gekanot, en dat dat gebeurt is echt heel onwaarschijnlijk
BounceBabe schreef:Ik heb het ooit voor elkaar gekregen er 2 in te dieuwen toen ik een keer onwijs dronken was. De volgende dag was ik onwijs verbaast dat ik er 2 super tampons in heb kunnen drukken.Bij de ene kon ik het touwtje ook niet meer vinden, maar een beetje flink persen en ik had hem ahah!
sjemie schreef:ingeuh schreef:2. je gaat naar de concierges en vraagt om een pincet
Eh... iew?
horsewisper schreef:Breken zal hij niet, en als die wel breekt jammer dan, lekker laten zitten....
Hoore laatst een verhaal van me moeer kwam weer bij een aner vandaan, die was bij de dokter voor een inwendig onderzoek, kwam er een verdwaalde tampon uit...
gekkeils schreef:Omg Sorry Maar nu staan we dus NOG langer in de rij bij de meisjes wc zit iedereen te controleren dat het touwtje niet afbreekt
Citaat:Quote:
o jawel, lees maar de bijsluiter in de verpakkingen, daar staat dat je dan moet ontsnappen en persen ofzo Nee bij mij is nog nooit het touwtje gekanot, en dat dat gebeurt is echt heel onwaarschijnlijk
zullen we maar gewoon ontspannen?
kweet eigenlijk niet of iemand anders dit al was opgevallen, ben te moe om te checken. maar vond het wel een leuke woordspeling
Mas schreef:BounceBabe schreef:Ik heb het ooit voor elkaar gekregen er 2 in te dieuwen toen ik een keer onwijs dronken was. De volgende dag was ik onwijs verbaast dat ik er 2 super tampons in heb kunnen drukken.Bij de ene kon ik het touwtje ook niet meer vinden, maar een beetje flink persen en ik had hem ahah!
um... Auw!
Chubby schreef:Zo groot is dat bij elkaar niet hoorEr kan veel meer in..
Chubby schreef:Mas schreef:
um... Auw!
Zo groot is dat bij elkaar niet hoorEr kan veel meer in..
Vonnie84 schreef:Maar je moet niet aan je tampon komen met je handen. Je moet hem zo openen dat je alleen de plastic aanraakt. En vervolgens meteen aan het touwtje pakken. Dit i.v.m. infecties.
Is misschien wel slim om dit erbij te zetten. Want ik vrees dat er nu veel tampon-touw-trekkers komen