Sterkte ermee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tyrza schreef:inderdaad Ellepel, dat drinken doet ze niet voor niets... ze heeft een enorm rugzakje meegekregen en ik ben het volledig met je eens dat ze ook, of misschien juist DAARMEE aan de slag moet gaan...
Citaat:Dergelijke pillen bieden gewoon een volgende vlucht..
Citaat:Ten eerste: maatschappelijk werkers en psychiaters zijn er niet om jouw problemen op te lossen, maar om jou te helpen dat zelf te doen. Op het moment dat jij daar niet voor open staat, kunnen ze erg weinig voor je betekenen.
Citaat:Ik heb vaak het idee dat die mensen zelf niet eens weten wat ze met me aanmoeten.
Echt waar, ik zou dat werk veel beter kunnen doen dan hun.
michele schreef:Arrabel 1 tip, zou wat minder drinken als ik jou was dan hoef je niet alles zo serieus te nemen![]()
Arrabel schreef:Lieve mensen ik ga stoppen met dit topic, het was toch niet zo'n goed idee om dit topic te openen.
Het is raar maar waar mensen die zoeken altijd iets om je te pakken en met dit topic stel ik mij zo kwetsbaar op dat mensen daar misbruik van gaan maken.
Daar heb ik geen zin in.michele schreef:Arrabel 1 tip, zou wat minder drinken als ik jou was dan hoef je niet alles zo serieus te nemen![]()