Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelOdYs_Star schreef:Maar hoe weet je de situatie dan? Ken je de hele situatie precies? Elke situatie is anders, hou daar rekening mee. En ik denk dat er meer mensen hier op Bokt en in dit Topic de situatie kennen, waaronder ik zelf ook, alleen dan met een ander persoon en niet mijn vader, maar dan nog kun je een andere mening hebben hierover. Snap je wat ik bedoel?
xMarleeNx schreef:Blijkt weer hoeveel ervaring ze ermee heeft.
MelOdYs_Star schreef:Maar hoe weet je de situatie dan? Ken je de hele situatie precies? Elke situatie is anders, hou daar rekening mee. En ik denk dat er meer mensen hier op Bokt en in dit Topic de situatie kennen, waaronder ik zelf ook, alleen dan met een ander persoon en niet mijn vader, maar dan nog kun je een andere mening hebben hierover. Snap je wat ik bedoel?
_RoosJ_ schreef:JEZUS!!! sorry voor dit taalgebruik maar hou je bek!!!!!!!!!!!!
de reden dat ik nu echt depri ben ik dat hij: mijn moeder, zus, broer en andere zus ook zo inelkaar heeft gemept met stoelen ect.....
als jullie willen zeiken ga lekker ergens anders heen!
IK HAAT JULLIE!
IK ZIT AL BIJ EEN VERTROUWENSPERSOON!!!!!!
_RoosJ schreef:ik meen het... ik ben lief tegen mn ouders, scheld niet, luister gewoon, praat normaal als ik het ergens neit mee eens ben
Marigold schreef:toch blijft het een feit, dat ouders niet zo agressief en ondoordacht mogen reageren op kinderen!!
ook al zat ze alleen máár te schelden!
Marigold schreef:wat?
ik kan niet gelóven wat ik hier lees!!
daarmee bedoel ik dus de erg botte reacties op wat dit meisje verteld!
ik vind het verre van normaal wat er bij ts haar vader gebeurd!
dit kan niet en mag niet, een volwassene mag NOOIT zo tegen een kind doen!
een scheiding is erg zat, komt er een nieuwe liefde in vaders leven, erg moeilijk.
zit je dan ook nog in de pubertijd dan is het al helemaal niet meer gemekkelijk!
ik kan me goed voorstellen dat ts erg geschrokken is van haar vader, die blijkbaar zijn woede niet in de hand kan houden!
zoiets is echt heel eng!
ik hoop voor ts dat ze niet naar haar vader toe MOET vanwege regelingen enzo, tussen de ouders.
verder hoop ik echt dat de contactpersoon haar kan helpen, en het meest hoop ik dat ze blijft onthouden dat het leven de meoite waard is, dus dat voor de trein springen of iets in die trant niet moet. (echt niet)
lieve meid, sterkte met dit alles..
en zorg er wat mij betreft voor dat je voorlopig mooi bij je moeder blijft wonen.
want je vader plus vriendin kunnen blijkbaar jou pubergedrag (iets dat normaal is op deze leeftijd!) niet aan...
avanti4ever schreef:t enige wat ik hierop wil zeggen is;
Of je overdrijft en hebt wel die duw gehad maar daar kan je die verwondingen die jij beschrijft niet van hebben niet van 1 duw dan moet er echt meer zijn. als je t hebt aangedikt besef dan wel dat je er andere mee kan kwetsen (bijv die wel in die situatie zitten of zaten) ik snap t wel misschien voelt t oook echt zo voor jou maar die verwondingen komen niet van 1 val dan is er of echt meeer gebeurt of je overdrijft een beetje ...
ALs je echt die verwondingen heb die jij omschrijft dan is er meer gebeurt dan 1 val cq duw wat je dan waarschijnlijk niet durft te vertellen mocht dat t geval zijn sterkte ...
misschien komt dit hard over is niet zo bedoeld... ik wil er alleen maar mee zeggen dat je die verwondingen niet van 1 val kan hebben en van gekneusde ribben heb je normaliter langer last dan 3weken ..wees voorzichtig met jezelf
edit
en nee volwassene mogen dat nooit doen ben ik met iedereen eens hoor ..